YAĞCAN & HANKER & YENİ BEBİŞLER. :))

141 9 0
                                    

HERKESE MERHABA! YENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM. ÇOK AMA ÇOK KISA BİR BÖLÜM OLDU KUSURA BAKMAYIN. ÇÜNKÜ FIRSATIM OLMADIĞI İÇİN 15 DAKİKA İÇERİSİNDE YAZDIM. AMA DİĞER BÖLÜMLERDE TELAFİ ETMEYE ÇALIŞACAĞIM.

BÖLÜMÜ İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ

İYİ OUMALAR...

Benim hamilelik haberimden birkaç gün sonra Yağmur'un da hamile olduğu haberini aldık ve çok fazla sevindim. Kerem ile olan olayların aslını öğrendikten sonra tabiki ben zaten hiç şüphelenmemiştim ki moduna geçmiştim hemen. Yağmur ile hemen daha 5 haftalık olan cinsiyetlerini bile bilmediğimiz minicik bebeklerimiz için inanılmaz fazla alışveriş yapmaya başlamıştık. Tabiki pimpirikli babalar Kerem & Can bizim kesinlikle bu dönemlerde çalışmamamız gerektiğini uygun gördüler biz istemesek bile.

Eve geldiğimde ellerimdeki poşetler kapının girişine bıraktım ve hemen kendimi salondaki koltuklardan birine atmaya hazırlandım. Kerem beni görünce aniden yanıma koşup sarıldı ve "Seni de yağmur'u da aradım cevap vermediniz. Ne kadar merak ettiğimi düşünebiliyor musun?" dedi. Bende özür diledim ve yanağına bir öpücük kondurdum. Ardından elini tutup koltuğa oturttum bende yanına oturdum. Sarılarak film izlemeye başladık. Film harikaydı. Zaten en sevdiğim filmlerden 'TİTANİC'. 

Sabah uyandığımda yatağımızdaydık ve Kerem bana sıkıca sarılmış bir şekilde yatıyordu. Gerçekten korkmuş olmalıydı. Onu öperek uyandırdım. Sarılmaya devam ettik. Daha sonra Kerem saate baktı ve "Benim hemen çıkmam gerek hayatım." derken kalkıp giyinmeye başlamıştı bile. daha sonra hazırlanıp çıktı ve tabiki giderken beni öpmemeyi ihmal etmedi.

Benim de bugün kendimce planlarım vardı. Hazırlandım ve evden çıktım. Kapıdan çıkar çıkmaz birisi beni kolumdan tutup çekti ve ağzımı sıkıca kapattı. Beni beyaz ve kocaman bir arabaya bindirdiler. Ağzımı ve gözlerimi bağladılar. 

AH KEREM SEN YOKSA KOTÜ İŞLERE Mİ BULAŞTIN???

BÖLÜMÜ BEĞENDİYSENİZ VOTE TUŞUNA BASIP BANA DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUM OLARAK BIRAKMAYI UNUTMAYIN. VOTE VE YORUMLARINIZ BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR ♥.

YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...

HANKER'em ŞantiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin