Mert & Melis.

161 8 2
                                    

HERKESE MERHABA YENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM. #BugünGünlerdenGüneşiBeklerken #Mezuniyet #Balo ♥♥

İNŞALLAHBÖLÜMHOŞUNUZAGİDER.

BUARADA HİKAYENİN YAKLAŞIK 600 OKUMASI VE 110 VOTE'Sİ OLMUŞ. HİKAYEMİ OKUYAN YORUM YAPAN VE VOTELEYEN HERKESE SONSUZ TEŞEKKÜRLER... ✌✌✌☺❤

MULTİMEDİA'DA MELİS'İN MEEZUNİYET İÇİN ALDIĞI ELBİSE ÇANTA VE AKSESUARLAR VAR.

İYİ OKUMLAR...

~Hande'nin Ağzından~

Bir kaç gündür Melis bir garip davranıyor. Mezuniyet heyecanı desem o değil. En iyisi bir soruyum diye düşünüp Melis'in odasına çıktım. Kapıyı çaldığımda ses yoktu. İçeriye girdim ve kimse yoktu. Duşta olduğunu düşünüp odasındaki banyoya yöneldim ama orası da boştu. Hemen telefonumu aldım ve Melis'i aradım. "Alo?" Melis cevaplar cevaplamaz hemen soruyu yönelttim."Melis'cim nerdesin canım?" dedim. Arkadaşım Mert ile alışverişteyiz Ablacım. Mezuniyet elbise bakıyorum." dedi. Mert de kimdi? "Mert kim canım?" dedim. "Hani sana bahsetmiştir ya okuldan aynı sıftayız falan diye." dedi. Ama ben hatırlamıyordum. "Sence de mezuniyet elbisesi bakmaya bir kızla gidilmez mi? Hani seni tanımadan aranızda bir şey vasr diyeceğim." dedim. "Ablacım kapatıyorum eve gelince konuşuruz." diyip telefonu kapatmıştı bile Melis.

~Melis'in Ağzından ~

Mert ile tanışalı daha 3 gün oldu ama yıllardır tanışıyormuşuz gibi hissediyorum. Kıfefet denemekten sıkılmıştım. Cafe tarzı bir yere oturdukları ve Milkshake sipariş ettik. Normal bir şekilde sohpet ederken Mert bir anda "Melis benimle çıkar mısın?" dedi. Şok olmuştum ne diyeceğini zaten biliyordum. Biraz ani olsa da hemen "Evet." dedim mal gibi. Mert beni eve getirdi teşekkür edip arabadan tam inecekken "Melis?" dedi. Ona dönmemle beni öpmesi bir oldu. "B-ben. Özür dilerim. Sen teklifimi kabul edince mutluluktan ne yapacağını şaşırdım." dedi. Oyss bu çocuk gerçekten de beni seviyor ♥. "Önemli değil" diyip arabadan indim ve eve girdim. Yüzümdeki sırıtışa engel olamıyordum. Tan odama yönelirken arkamdan "Melis?" diye ablam seslenmişti. Arkamı döndüm ve "Efendim ablaların en tatlısı?" diyip öptüm. "Şu Mert meselesini bir konuşsak diyorum." dedi. "Ne konuşacağız ki?" dedim. "Aranızda neler olduğunu mesela?" dedi. "Mert ile tanışalı sadece 3 gün oldu ve bana aşkını değişik şekillerde belirtti. Bende onu seviyorum. Bugün ise bana çıkma teklifi etti ve bende kabul ettim." her şeyi bir anda anlatmıştım. "Waww. Ama sence de birazcık erken olmamış mı? Benden sana bir abla tavsiyesi ona çok fazla bağlanma tamam mı?" demesiyle "Hayır. Peki." dedim. Ablamı tekrar öpüp idama gittim.

Telefonumun WhatsApp bildirim sesiyle uyandım. Gönderen : Mert ; "Günaydın Aşkımm. Bugün bir planın yoksa bir şeyle yapalım mı?" yazıyordu. Ablamın dediği gibi yapacaktım. Ona çok fazla bağlanmayacaktım. Gönderilen : Mert ; "Bugün farklı olanların var sonra bir gün buluşsak?" diye mesaj attım ve anında "Peki" cevabı geldi. Hemen kalkıp duşa girdim ve hazırlanmaya başladım. Çünkü bugün kesin olarak elbise mi alacaktım. Hemen çıktım ve bir çok mağazayı gezdim. Kararımı vermiştim. Elbise ve elbiseye uydurduğum çantayı da aldım. Farklı bir mağazadan takılarımı da alıp mağazadan çıktım. Tam eve gidecekken bir mesaj geldiğini fark ettim. Mert beni bir restoranta çağırıyordu. Hemen bir taksiye atlayıp o adrese gittim. Harika bir yerdi. Hiç kimse yoktu ama her yer güller ve gül yapraklarıyla kaplıydı. En sevdiğim beyaz olanlarından acaba nerden öğrenmişti?

BÖLÜM iNŞALLAH HOŞUNUZA GİTMİŞTİR. BEĞENDİYESENİZ VOTE TUŞUNA BASMAYI VE BANA DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUM OLARAK BIRAKMAYI UNUTMAYIN. VOTE VE YORUMLARINIZ GERÇEKTEN BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR. HER ŞEY İÇİN TEKRAR TEKRAR TEŞEKKÜRLER. DİZİMİZİ İZLEYECEK HERKESE İSEYİRLER. BU ARADA ŞUNU DA SÖYLEMEK İSTİYORUM DİZİMİZ HAFTAYA FİNAL VE GERÇEKTEN ÇOK FAZLA ÜZGÜNÜM. :'(

(Ayrıca Bazı Kişiler Benim Takipçilerimi Takip Ederek Takipçi Ediniyor. Profillerine Girince Takip Ettiği Kişilerin Hep Benim Takip Ettiğim Kişiler Veya Takipçilerim Olduğunu Görüyorum. Onlar Kendilerini Çok İyi Biliyor. Bunu Okuduktan Sonra İnşallah Bunu Yapmayı Bırakırlar. Gerçekten Sinir Olunası Bir Durum. O Kişileri Kınıyorum.!!!)

YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...

HANKER'em ŞantiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin