KeReMiLeHaNdE.

96 5 1
                                    

HERKESE MERHABA!!!

YENİ BİR BÖLÜMLE KARŞINIZDAYIM.

ŞUNU ŞİMDİDEN BELİRTMEK İSTİYORUM. PAZAR GÜNÜ BURSA'YA 1 VEYA 2 HAFTALIK BİR TATİLE GİDECEĞİM. BÖLÜM YÜKLEYEMEYEBİLİRİM. ŞİMDİDEN KUSURA BAKMAYIN.

AYRICA '24' ADINDA YABANCI BİR DİZİYE BAŞLADIM VE B-A-Y-I-L-D-I-M... GERÇEKTEN HARİKA POLİSİYE BİR DİZİ. İZLEMEYENLERE  ŞİDDETLE TAVSİYE EDİYORUM.

BÖLÜM İNŞALLAH HOŞUNUZA GİDER. 

İYİ OKUMALAR...

~ Aylar Sonra ~

~ Yağmur'un Ağzından ~

Bebeğim doğmak üzere fakat ben hiç sevinemiyorum. Çünkü Hande'min bebeği hayatta değil. Canımdan çok sevdiğim arkadaşım bebeğini düşürdü ve ameliyat oldu. Ameliyat olayını hatırlamak bile istemiyorum. Bebeğimin cinsiyetinin erkek olacağını duyan Can heyecanla isim düşünmeye ve onun için eşyalar bile almaya başladı. O da bu durumda pek fazla iyi olmasa da benim motive olabilmek için elinden geleni yapıyor. Çünkü bizim bebeğimize bir şey olsun istemiyor. Bende öyle.

~ Kerem'in Ağzından ~

Deniz ile bahçede oyun oynuyordu yine Hande. Kızı olduğuna bile yeni yeni alışmaya başlamışken. Ameliyattan sonra ciddi bir hafıza kaybı yaşadı. Nasıl iyi olmasını bekleyebilirdim ki???

Hande ile elimden geldiğince zaman geçirmeye ve eski anılarımızı anlatmaya özen gösteriyorum. Onu o kadar çok seviyorum ki. Ama o hafızasını kaybettiği için aynı şeyler onun için geçerli değil. Sık sık eskiden gittiğimiz yerlere götürüyorum onu. Belki bir ümit eskiyi hatırlar diye....

Kontrole gideceğimiz için Deniz'i bakıcımıza bırakıp yola çıktık. Tek kelime bile etmedik. Bende arabayı sağa çektim ve arabadan indim. Yan tarafta pamuk şeker satan bir adam vardı. Hemen iki tane pamuk şeker aldım ve Hande'nin kapısına yönelip açtım. Elinden tutup indirdim ve deniz kenarındaki banka oturduk. Denize karşı pamuk şeker Hande'nin eskiden yapmayı en çok sevdiği şeylerdendi. Birbirimize geçiriyor ve kahkaha atıp duruyorduk. Eskiden yaptığımız şeylerlerden de bahsediyordum arada. Herşey harikaydı taki bir silah sesi duyana kadar.

BÖLÜM İNŞALLAH HOŞUNUZA GİTMİŞTİR.

EN KISA ZAMANDA YENİ BÖLÜM YÜKLEMEK İSTİYORUM. PEK FAZLA FIRSATIM OLMAZSA VE BÖLÜM YÜKLEYEMESSEM ŞİMDİDEN ÖZÜR DİLERİM. AMA YÜKLEMEYE ÇALIŞACAĞIM.

BÖLÜMÜ BEĞENDİYSENİZ VOTE TUŞUNA BASMAYI VE YORUM BIRKAMAYI UNUTMASSANIZ ÇOOK SEVİNİRİM. ÇÜNKÜ YORUM VE BEĞENİLERİNİZ BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR. ♥

YENİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...

HANKER'em ŞantiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin