Vurulma( bölüm 2)

153K 3.1K 75
                                    




Arkadaşlar kısa bir bölüm oldu ancak bu benim ilk denem umarım beğenirsiniz

Mirza mardine gideli nerdeyse iki gün oluyor biz sürekli arıyordu. onu kadar çok özledim ki ; bugün içimde bir sıkıntı var minik oğlum hissetmiş gibi bu sıkıntıyı öyle huzursuz ki sürekli bişeyler yapıyor sonrada durup ağlıyor sanırım oda benim gibi babasın özledi. eni iyisi mirzayı aramak hem oğlum babasın sesin duysa hemde ben ikimizede iyi gelirdi. aradım açmadı şu an beşinci kez arıyorum ve yine açmadı mirza toplantıda bile benim tlf açan adamdır allahım bişey mi oldu acaba benim bu telaşlı halim oğlumda korkutmuştu "anniii annii " diye hem bağırıyor hem ağlıyordu önce onu sakinleştirmeliydim sonrada saları arıyacaktım "geçti mirhanım ağlam annem yek tanem yaktam ağlama"diye kucağımda oğlumu pışpışlayarak salonda bir oyana bir bu yana dolanıyordum ;küçük oğlum daha fazla tedirgin etmemek için sallayarak uyuttum. saları aramaya karar verdim salar mirzanın halasın oğlu mirzanın ailesinden evliliğimiz bilen iki kişiden biri... o kadar çok korkuyordum ki mirzaya birşey olması fikri beni çıldırtıyordu.tlf çalıyor ama açmıyor bu üçüncü aramam ama hala açmıyor sonunda açtı ah allaha şükür "alo salar" "yenge"
"salar mirzaya ulaşamıyorum çok korkuyorum"
"yenge sakin ol"
"salar"
" abim vuruldu" tutuğum göz yaşları sel olmaya başladı hıçkırık seslerim saların sesini bile titreti korkma diyordu. Korkmuyordum ölüyordum ben abim vuruldu sesi yankılanıyordu zihnimde ancak kalbim acıyordu kalbim ölümün kıyısındaydı mirzaya bişey olması fikri bile nefesimi kesmeye yetmişti. Saların sesi ile kendime geldim
"Ne diyorsun sen salar"
"Yenge korkma çok büyük değil sıyrılmış sadece ameliyat aldılar şimdi yenge sakin ol bu gün hiç olan dış birşey oldum evde bi sorun var mı"
"Yani birşey olmadı salar sadece bi paket geldi abin için"
"Yenge git kutuyu aç "  kutuyu açmamla gördüğüm manzara sonucunda çığlık sesim evi yankılanıyor telefon elimden düştü saların sesi hala geliyor
"Yenge yenge"

Kısa bir bölüm ancak umarım beğenirsiniz bu benim ilk  hikaye tarzı denem umarım beğenirsiniz...

Aşirete Gelin OlmakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin