Arkadaşlar merhaba final bölümüne son iki kaldı
Küçük mirhan ağamıza bir hikaye yazmayı planlıyorum fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim
Geç geldi ama yazmakta zorlanıyorum sevgi ile kalın yeni hikayelerde görüşmek üzere umarım ağa serisi kitaplarımı beğenirsiniz....
63. Bölüm
"Bey yapma etme arayalım anasını babasını perişan olmuşlardır" dedi berivan hanım destek çıkmak için yezda "baba yapma biz kaybolsak sen ne kadar üzülürdün yazık arayalım abimleri" dedi mirhan ağa inatla "hayır diyorum bak tenezül etip aramıyor o abin olacak "dedi yade "oğul delirdin kaç gün oldu bak ben arayacağım" dedi
Mirhan ağa sinirle ayağa kalktı "sözümün üstüne söz söyleyeni silerim mirza arayana kadar kimse aramayacak" dedi masadan kalktı küçük mirhanın elinden tutu konağın büyük kapısına doğru ilerledi berivan hanım "bey nereye " dedi "kemal ağalara gidiyorum" dedi sert sesi ile yade" şu yaştan sonra sa ne diyem bilemem ki karısı doğum yapmıştır bizlerde gidelim " dedi mirhan ağa "ben torunumla gideceğim siz münasip bir zamanda gidin " dedi ve çıktı kapıdanKüçük mirhan "dede nereye gideceğiz dedi mirhan ağa "can dostuma gideceğiz aslan torunum ziyaret " dedi küçük mirhan "tamam ama çabuk dönelim ben sıkılırım parka gidelim sonra " dedi mirhan ağa "tamam aslan torunum " diyip saçlarını sıvazlayıp öptü araba kısa bir yolculuğun ardından ataşhanlı konağının önünde durdu arabadan inen mirhan ağa torunun elini tutu koca konak kapısı iki yana açıldı kenan ağa hızılı adımlarla kapıya çıktı mirhan ağanın eline uzandı "hoş geldin amca " dedi mirhan ağa kenan ağaya sarılarak "hoş bulduk evladım " dedi kenan mirhan ağın elini tutan küçüğe bakarak "bu yakışıklı kim ağam" dedi mirhan ağa" bu benim asalan parçam torunum mirhan" dedi ve ekledi " kemal yok mu " dedi kenan ağa "babam yukarda amca" dedi mirhan ağa gülümseyerek " güzel bir kızın varmış kenan ağa" dedi gülümseyerek kenan ağa " dünyalar güzeli hemde ağam elin öpmek ister " dedi tebessümle ve merdivenleri teker teker çıktılar küçük mirhan etrafı inceleyerek ilerledi çıktıkları merdivenin başında koca bir kapı açıldı mirhan dedesin elini hiç bırakmadan içeri girdi kemal ağa can dostunu görünce kucağındaki bebeği yan tarafında oturan karısına verip ayaklandı ve mirhan ağaya sarıldı "hoş gelmişsen kardaşım" dedi mirhan ağa tebessümle "hoş gördük can yoldaşım" dedi ikilin dostluğu aralarındaki bağ gözlerindem okunuyordu kemal ağa can dostun yanında duran küçük mirhana tebessüm ederek "sende hoş geldin küçük ağam" dedi mirhan "hoşbulduk" diye yanıt verdi kemal ağa mirhan ağaya dönerek "bizde kenanımın kızına isim koymayacaktık tamam vaktinde geldiniz ismin sen koy isterim vakti zamanında yezdanın adını ben koymuştum sıra senindir kardaşım" dedi kemal ağa mirhan ağa tebessüm ederek "başım gözüm üstüna can yoldaşım" dedi baş köşeye oturdu mirhan ise dedesin tam yanında yerini aldı etrafı dikkatle inceliyordu..
kenan ağa küçük kızını kucağına alarak babası ve mirhan ağanın yanına doğru adımladı bir kaderin başlangıcı olduğunu bilmeden adımladı küçük bebeği mirhan ağanın kolarına bıraktı mirhan küçük bebeğin bembeyaz tenine şimdiden renkli olduğu beli olan gözlerine baktı yanında oturan torunun meraklı bakışlarını görünce "bak aslan parçam bu benim kardeşimin torunu ne kadar küçük öyle değil mi" dedi mirhan bebeği inceledi yanağına dokundu çok güzel diye mırıldandı oysa kardeşlerinden görmüştü bu gözleri ama bu bebek çok başkaydı mirhan ağa küçük torundan ses gelmeyince tekrar sordu "mina ile mir'e benziyor demi" dedi küçük mirhan "dede bu bebek çok güzel benim olsa olur mu" döküldü dudaklarından kemal ağa ve mirhana birbirlerin gözlerin içine baktı sanki ikiside o an aynı şeyi düşündü küçük mirhan tekrardan "dede çok güzel kucağıma alayım mı hem ben onu hiç düşürmem çok güzel bakayım annem mutfakta iş yapayken ben mir ile minaya göz kuyak oluyoyum ki" dedi mirhan ağa gözlerini bu kez küçük toruna çevirdi " aslan parçam bu küçük kıza bir isim koymak gerek sen koymak ister misin" dedi küçük bebeği torun kucağına bıraktı mirhan sevinçle küçük bebeğin yanağına bir öpücük kondurdu çok güzel kokuyosun diye mırıldandı minik narin parmaklarına dokunarak ellerini öptü sanki kader onları görünmez iplerle birbirine bağlıyordu küçük çoçuk her dokunuşunda kaderin ilmek ilmek dokuyordu mirhan ağa "isim düşündün mü aslanım" dedi küçük mirhan" evet dede" dedi mirhan ağa "nedir " diye sordu küçük mirhan önce kenan ağaya baktı ayakta duran kadınlara en son kemal ağaya bakarak "dedesine dönerek isim hakı istiyorum önce " dedi küçük yaşından böyle bir cümleyi beklemeyen herkes şaşkınlıkla baka kaldı kemal ağa gülümseyerek "ağam sana bir doru tay vereyim" dedi küçük mirhan kafasını iki yana saladı kemal ağa " istediğini bir arabayı yaşın geldiğinde sana alayım ağam" dedi küçük mirhan yeniden kafasını iki yana saladı mirhan ağa torun çok iyi tanıdığı için bişey istiyordu o istediği olmadanda kabul etmeyeceğinide biliyordu "aslan torunum isim hakı olarak ne diler" dedi mirhan parlayan gözlerle "bu bebeğin benim olmasını dilerim" dedi ortam ağır bir sessizliğe kavuştu kenan ağa anlamış şekilde "baba" dedi kemal ağa elin kaldırıp susmasın işaret eti küçük mirhan bebek kucağında olanları izliyordu dedesi "allahın emri peygamberin kavli ile torunun mirhanıma istiyorum " dedi kemal ağa "kardaşım torun seçmiştir kaderini torunumun kaderini bizede töre gereği kabul etmek gerek" dedi mirhan ne olduğunu anlamasada bebeğin onu olduğunu anladığı için çok mutlu olmuştu parıldayan gözlerle gülümseyerek dedesine döndü "bebeğin adı nare ,nare olsun" dedi kemal ağa mirhan ağa bir birine bakıp tebessüm ederek "nare" dediler aynı anda...
Mirhan ağa ve kemal ağa oturmuş sohbet ediyor mirhan ise küçük narenin yanından bir dakika bile ayrılmıyordu büyülenmiş gibi bebeği takıp ediyordu kenan ağa eşi bu duruma gülerek bakıyor küçük çoçuk adeta kızlarının elini bırakmıyordu.Sevgili okurların biraz geç kaldım farkındayım duyurlarımı okumuşsanız neler yaşadığımı bilirsinir
Sizleri çok özledim
Umarım beğenirsiniz
Beğeni 200 yorum 150
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşirete Gelin Olmak
Chick-LitSert acımasız herkesin korktuğu bir adam saf güzel nazik bir kız yolları kesişir aşk olup üstüne birde evlenip çoçuk yaparlarsa ve bunu ailelerinden saklarlarsa ne mi olur gelin görelim Mirzanın ezelin hikayesi 10. Bölümden sonra geçmişe dönecek v...