• 23 •

9.1K 544 410
                                    

Herkese iyi bayramlaaaar! :D ♥

ϟ

Draco Malfoy

Ah gerçekten bu doğru olabilir miydi, yoksa sadece bir rüya mıydı? Gerçekten Hermione, onunla boşanma kararını konuşacağını mı söylemişti, yoksa yanlış mı anlamıştım? Suratımda ki büyük gülümseme ile önümde ki yurmutayı yemeye devam ettim. Bakanlıktan izin almıştım. Bu gün işe gitmeyecektim. Zaten işe gitsem bile tek yaptığım Hermione'yi izlemek olduğu için aslında pek bir şey değişmeyecekti.

Şu ana kadar büyük ihtimalle konuşmuştu.

Herşey bitiyordu, yeni bir tane başlıyordu.

Suratım da ki gülümseme hala yerini koruyordu. 

"Hermione Malfoy." dedim ve sırıttım tekrar. Önümde k, tabağı hızla bulaşık makinesine attıktan sonra, içimden dans etme isteği geliyordu. Habire sırıtıyordum, sırıtmaktan birazdan yanaklarım ağrıyacaktı. Gerçekten, Hermione Malfoy ne güzel olmuştu öyle? Bu düşünce beni biraz daha gülümsetirken derin bir nefes aldım ve içimde ki dans etme dürtüsünü bastırdım. O kadar garip geliyordu ki. Yıllarca sadece gözlediğim bir kzın, şu anda benim için evli olduğu adamı terk etmesi. O sırada aklıma Pansy geldiğinde, onunla daha işimi halletmediğim aklıma gelmişti. Pansy'e buraya hemen gelmesine dair bir mesaj attıktan sonra suratımda ki sırıtmayı silmeye çalıştım. Pansy saniyeler sonra, odamda belirdiğinde sırıtarak bana bakıyordu.

"Bitti." dediğimde, gözleri bir an şokla büyüdü sonra "Ne?" diye fısıldadı.

"Bunu söylemek için beni ayağına mı çağırdın Malfoy?!" 

Evet sanırım öyle olmuştu. Kafamı sadece aşağı yukarı salladım. Şu anki mutluluğumu sen bile bozamazsın Pans! 

"Benden ayrılamazsın! O küçük bulanık senden ayrılsın diye yapmadığım şey k-" dediğinde ne dediğini anlamış gibi eli ile ağzını kapamıştı.

"Ah kapama. Yaptığın şey biliyorum haberim var. Ve bizi uzak tuttuğu söylenemez." dedikten sonra omzumu silktim.

"Görür o." diye mırıldandığında, elimi yumruk yaptım ve sıktım.

"O kadar emin olma. Dün Dean'den boşanmak için konuşmaya gitti." dediğimde onun değişen suratını görmek bana haz vermişti. Gerçekten, Hermione benim için Dean'den mi ayrılıyordu.

Yüce Merlin, aklıma geldikçe çığlık atarak dans etmek istiyordum! 

Hermione Granger

Gerçekten Dean ile bunu konuşup halledebilmiş miydim? Aslında Dean, bunu söylediğimde burukça gülümsedi. Nedense bunun geleceğini hep biliyordum demiş ve ardından ise son bir kez anlımı öpüp ortalıktan toz olmuştu.

O kadar ani olmuştu ki, çift kişilik yatağımda yatarken gülümsüyordum. Draco ile gerçekten aramızda hiçbir engel kalmamış mıydı şimdi? Birlikte olabilecek miydik? Bu kadar şeyden sonra.

Başımıza gelenleri düşününce suratımı buruşturma dürtüsünü zar zor bastırdım ve Ginny'e mesaj attım. Saniyeler sonra yatak odamda belirdiğinde, koşarak gidip boynuna zıplamış ve çığlık atmaya başlamıştım.

Ona ne kadar çabuk tutulmuştum böyle.

Ginny'e herşeyi anlattığımda şok içerisinde beni dinlemiş, ardından ise ben ne şekilde mutlu olacaksam onu daima destekleyeceğini, ama eğer Draco bir şey yaparsa beni mutlu etmesine bakmaz direk keseceğini dile getirmişti.

i love her // dramioneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin