Hermione Granger
1 Ay Sonra
"Ya hadi anlat Draco!" dedim sinir içerisinde. Dean ile iki hafta önce boşnmıştık ve şu anda Ginny, Harry, Ron, Lavender, ben ve Draco tabu oynuyorduk.
"Imm, şimdi biz neyiz?"
"Sevgili."
"I-ıh."
"Kız, erkek?"
"I-ıh."
"E biz neyiz Draco?"
"Ay yani şey ne olacağız?"
"Ha?"
"Gelecekte?"
Kartı kontrol eden Harry kahkahalarla yerlere yatıyordu.
"Anlamadım ne?"
"Biz gelecekte ne olacağız?"
"Bu ne demek şimdi?" Beynim hızla çalışmaya başladığında, aklıma gelen fikir ile kızarmıştım.
"Karı koca." dediğimde, kafasını salladı.
"Öyle olmak için ne yapmak gerekiyor?"
"Evlenmek." dediğimde türet anlamında elini salladığında, kesinlikle böyle bir sallama yapmamıştım daha önce. "Evli, evlilik, evl-"
"Evlilik." dedikten sonra elindeki tabu kartlarını yere attı ve bana sarılıp beni döndürdü. Skor tablosuna eğildikten sonra şöyle bir göz attı.
"Bu durumda, Weasley'ler en sona düştüler." dedikten sonra kahkaha attı ve derin bir nefes aldıktan sonra, kendini hızla benim yanıma koltuğa attı.
"Karı koca olma fikri güzeldi." dediğinde karnına dirseğimi geçirdiğimde, yalandan inledi ve gülüp yanağıma bir öpücük kondurdu.
"Şimdi kim anlatıyor?"
"Ginny." dedi Harry. Kafamı salladıktan sonra, kartı kontrol eden kişi olarak arkasına geçtim. Bizimkilere Harry ile tabuyu anlatana kadar canımız çıkmıştı. Özellikle Ron, tam bir kaskafaydı ve anlamıyordu! Anladıktan sonra Draco ve Lavender'de ona anlatmasına rağmen anca anlamıştı!
Ginny'nin kartına baktıktan sonra sırıttım, o ise suratını son derece buruşturmuştu. "Ne bu film mi?" diye bana sorduğunda tekrar bir kahkaha atmıştım.
"Bilmiyorsun sen bunu, haliyle. Değiştir." dedikten sonra değiştirdi ve süreyi başalttığımda, anlatmaya başladı.
"İnsanlar neye ayrılır?"
"Efendim?"
"Gerizekalı diyorum ki, insanlar ikiye ayrılır hani?"
"Ha, kız erkek."
"Evet. Pekii, kızlar erkeklere ne yapar?"
"Trip." dediğinde kartı yere atmış ve yeni açtığı kağıda bakmıştı.
"Ben neyim?"
"Kadın."
"Hayır ne taşıyorum?"
"Bebek."
"Bebek taşıyanlara ne denir?"
"Hamile."
Ginny kafasını evet anlamında salladı ve tekrar kartını değiştirdi. Yeni kartını aldığında, tabu kelimesini kullandığı anda, o saçma şeyi öttürmüş ve evi tabu diye inletmiştim. Draco benim bu halime kahkaha atarken, hala Draco ile birinciliği paylaşıyorduk!