'ဖတ္'
'ဖတ္'
'ဖတ္'
ေျခသံဖြဖြေလးနဲ႔ ေလ်ွာက္လာရင္း ထိုအိမ္ႀကီးအား တစ္ခ်က္လွမ္း႐ိႈးလိုက္တယ္.....😮
'အိစ္...ျမင္ယံုနဲ႔တင္ ေက်ာခ်မ္းခ်င္စရာ...😖'ဟုေတြးလိုက္ရင္း ပခံုးေပၚမွ လြယ္အိတ္ႀကိဳးကို လက္ျဖင့္ တင္းတင္းဆုပ္ကိုင္ရင္း မ်က္စိစံုမွိတ္ကာ ထိုအိမ္ေ႐ွ႕မွ အေျပးထြက္လာခဲ့တယ္.....
ထိုအိမ္....ထိုအိမ္ဆိုတာက....
Ji Hoonတို႔အိမ္ရဲ႕ သံုးအိမ္ေက်ာ္ လမ္းခ်ိဳးေလးက ႏွစ္ထပ္တိုက္ အျဖဴေရာင္ေလးကို ေျပာတာပါ....
လူမေနတာလည္းၾကာၿပီေလ.......
ၿပီးေတာ့....သူညက ေတြ႔ခဲ့တဲ့ လူသတ္သမားဟာ ဒီအိမ္က ထြက္လာတာ ျဖစ္ႏိုင္သည္ဟု သူအခိုင္အမာပင္ ေကာက္ခ်က္ခ်ခဲ့တာေၾကာင့္.......(အယ့္လယ့္...😜 Park Ji.Hoonတို႔ အၾကားအျမင္မ်ား ရေနသလား😅)ကားဂိတ္ေလးတြင္ ကားေစာင့္ေနရင္း...
တေအာင့္ၾကာေတာ့...သူစီးရမယ့္ busေရာက္လာသည္မို႔
တက္လိုက္ေတာ့.....ကားေပၚမွာ မေန႔ညက ေတြ႔ခဲ့တဲ့ လူသတ္သမားႀကီး....😖ဒင္းက အေၾကာက္အလန္႔မ႐ွိ...
အြင္...သူက ေၾကာက္ရေအာင္ ဘာေၾကာက္ရမွာတုန္း
လူသတ္သမားႀကီးကို....😫ခံုေပၚမွာမ်ား အိပ္ေနလိုက္တာ ျဖဲကားၿပီး....
ဝတ္ထားတာကလည္း...psychoသမားပံုစံ....😅
လက္ထဲမွာလည္း ႂကြပ္ႂကြပ္အိတ္ အမည္းထုပ္ႀကီး....😭ျဗဲ.....အဲ့..အဲ့ အထုပ္ႀကီးထဲမွာ လူေသအေလာင္းမ်ားလား?
😲😲Ji Hoon ေၾကာက္လန္႔တုန္လႈပ္စြာ ထိုလူႀကီးကို ၾကည့္ေနတုန္း ထိုလူႀကီးက ဖ်တ္ခနဲႏိုးလာၿပီးေတာ့ သားရည္ေတြ ဘာေတြ သုတ္ေနေသးတယ္.....
ၿပီးမွ ဟိုၾကည့္ သည္ၾကည့္နဲ႔...Ji Hoonကိုျမင္ေတာ့မွ..
စိတ္ထဲက ေျပာလိုက္သည္က...
'ငွက္သိုက္မုန္႔'တဲ့ေလ....(linရယ္...နင္စားခ်င္ ငါဝယ္ေကြၽးမွာေပါ့😂)Guan lin သူ႔မ်က္စိေ႐ွ႕က Ji Hoonကို စူးစိုက္ၾကည့္ေနေတာ့ Ji Hoonခမ်ာ...ကားေပၚကပဲ ေျပးဆင္ရေတာ့မလို....