23

625 55 9
                                    


3ႏွစ္​ခန္​႔ၾကာ​ေသာ္​....

"​ေဟ့လူႀကီး....ဖယ္​ဗ်ာ
မနက္​​မိုးလင္​း​ေနၿပီ....ကြၽန္​​ေတာ္​ထ​ေတာ့မယ္​
ဖယ္​ဆို​ေန"

        ကုတင္​​ေပၚတြင္​ အိပ္စ​က္​​ေန​ေသာ ​ေကာင္​​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​ထဲမွ DaeHwiဆို​ေသာ ​ေကာင္​​ေလးႏိုးလာၿပီး သူ႔ခါး​ေပၚက လက္​တစ္​စံုရဲ႕ပိုင္​႐ွင္​အား ​ေျပာဆို​ေနတယ္​....

"ဟာ...ထခ်င္​​ေသးဘူး...
Babyရယ္​...ထပ္​အိပ္​​ေနစမ္​းပါ...
သင္​တန္​းလည္​းမ႐ွိပဲနဲ႔...လာ..လာ
ကိုယ္​့ရင္​ခြင္​ထဲလာ..."

    DaeHwiအားဆြဲဖက္​ကာ ​ေခ်ာ့​ေမာ့​ေျပာ​ေနတဲ့ JinYoung​ေၾကာင္​့ DaeHwiႏႈတ္​ခမ္​း​ေထာ္​လ်က္​ JinYoungရင္​ခြင္​ထဲ ပစ္​ဝင္​လိုက္​​ေတာ့တယ္​...

"လူႀကီး....​ေနာက္​တစ္​လ​ေနရင္​ ကြၽန္​​​ေတာ္​့သင္​တန္​း ၿပီးၿပီ​ေနာ္​....ၿပီးတာနဲ႔ ဒီParisက​ေန အျမန္​ဆံုးKoreaကို ျပန္​ၾကမယ္​...
ကြၽန္​​ေတာ္​ အ​ေမ့ကို လြမ္​းလွၿပီ"

      ဆူ​ေအာင္​့​ေအာင္​့​ေလး ​ေျပာလာတဲ့ DaeHwiကို JinYoungက အသည္​းယားစြာ နဖူး​ေလးအား ႁပြတ္​ခနဲနမ္​းလိုက္​ၿပီး

"အင္​းပါ...ျပန္​ရမွာ​ေပါ့...
ျပန္​​ေရာက္​တာနဲ႔ အ​ေမ့ဆီလိုက္​ၿပီး လက္​ထပ္​ခြင္​့ ဝင္​​ေတာင္​းမယ္​"

"ဟာ...​ေဟ့လူ...လြန္​လွခ်ည္​လား..
ခင္​ဗ်ား​ေနာ္​...က်ဳပ္​Parisကို Chefသင္​တန္​းလာတက္​တာကို စိတ္​မခ်ဘူး ဘာညာနဲ႔ အတင္​းလိုက္​လာၿပီး ​ေနတယ္​...
3ႏွစ္​...3ႏွစ္​လံုး ခင္​ဗ်ားႀကီးနဲ႔ ​ေနလာရတာ"

       လက္​ညိဳး​ေငါက္​​ေငါက္​ထိုးကာ ရန္​​ေတြ႔​ေန​ေသာ အ​ေသး​ေလးအား JinYoungက ရင္​ခြင္​ထဲအျပည္​့ထည္​့ဖက္​လိုက္​​ေတာ့ မ်က္​ႏွာ​ေသး​ေသး​ေလးသာ ​ေပၚ​ေန​တယ္​...
မ်က္​လံုး​ေလးကျပဴးၿပီး ႏႈတ္​ခမ္​း​ေသး​ေသး​ေလးက ​ေထာ္​လို႔....

"အံမယ္​...ဒီခင္​ဗ်ားႀကီးနဲ႔ ​ေနရတာမႀကိဳက္​ဘူး​ေပါ့​ေလ
အဲ့တာဆိုလည္​း လက္​ထပ္​မ​ေနနဲ႔​ေတာ့ကြာ...
မင္​းမွ ကိုယ္​့ကို မလိုခ်င္​တာ"

     JinYoungက အ​ေခ်ဆိုက္​ဖမ္​းကာ ႐ုပ္​တည္​ႀကီးနဲ႔ ​ေျပာလာ​ေတာ့ DaeHwiက ႏႈတ္​ခမ္​း​ေလးကိုက္​ကာ ၾကည္​့​ေနၿပီး လည္​ပင္​းအား တစ္​ဖက္​လွည္​့​ထား​ေသာ JinYoungရဲ႕ ​ေမး႐ိုးထင္​းထင္​းအား ဖ်တ္​ခနဲနမ္​းၿပီး ရင္​ခြင္​ထဲမွ ႐ုန္​းထြက္​ကာ ​ေရခ်ိဳးခန္​းထဲ​ေျပးဝင္​သြားတယ္​.....

Baby Piggy (Completed)Where stories live. Discover now