ကိုယ္ေပၚလာတက္ထိုင္ၿပီး မဟုတ္ကဟုတ္ကေတြ လာေျပာေနေသာ JiHoonကို KuanLinက ပါးစပ္ပိတ္ရင္း မေျပာရန္ တားေနရတယ္...."႐ႈး...တိုးတိုး...ဘာေတြလာေျပာေနတာတုန္း babyရဲ႕...ဒုကၡပါပဲ ထ..ထ ကိုယ္ေခ်ာ့သိပ္မယ္ေလ...ေနာ္"
KuanLinေျပာေနေသာ္လည္း Park JiHoonက ေလသံမေလ်ွာ့ အာသံျပဲနဲ႔ ေကာ့လန္ထိုးကာ ေအာ္ဟစ္ၿပီး အက်ႌေတြပါ ဆြဲခြၽတ္ေနတယ္....
"ဟာ...မရဘူးဟာ...
အိပ္မွာဆို...လူယုတ္မာ...
ငါအိပ္မယ္ဆို အိပ္မယ္ဟာ...မရဘူးေနာ္
အီးဟီး...အိပ္မွာ မင္းနဲ႔အိပ္မွာ..."အသံျပနဲ့ ေအာ္ေနတာေၾကာင့္ KuanLinက တိတ္တိ္တ္ေနရန္ အမူအယာလုပ္ျပေတာ့ ေခါင္းတၿငိမ့္ၿငိမ့္နဲ႔ နားေထာင္တယ္...
"Baby...ကိုယ့္စကားနားေထာင္ေနာ္...
လိမၼာတယ္...ကိုယ္babyကို အခန္းထဲထိ ခုလိုေလး ခ်ီသြားမယ္ ၿပီးရင္ ကိုယ္တို႔ ဖက္ၿပီး အိပ္မယ္ေလ...
ကိုယ့္ရင္ခြင္ထဲ Babyကို ထည့္ၿပီးေတာ့ေလ..ေနာ္"
အစကေတာ့ KuanLinေျပာတာကို အူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔ နားေထာင္ေနၿပီးမွ စကားလည္းဆံုးေရာ KuanLinအက်ႌစအား ဆြဲေဆာင့္ကာ ခါးကိုအေသခြထားၿပီး ႐ိုက္ႏွက္ေအာ္ဟစ္ေနတယ္..."မရဘူးဟာ....ဟိုလို အိပ္မွာ...
ခင္ဗ်ားေနာ္...လူယုတ္မာမလုပ္နဲ႔...
အိပ္ဆိုအိပ္ဟာ...အိပ္မယ္လို႔...ဟင့္"လူကသာ မူးေနတာ အားကမေသးေပ...
လက္သံေျပာင္ေျပာင္နဲ႔ကို ေဆာ္ေနတာ....သန္႔စင္ခန္းထဲကေန DaeHwiကို ခ်ီၿပီးထြက္လာတဲ့ JinYoungပင္ မ်က္လံုးျပဴးသြားရတယ္....
သူ႔DaeHwiေတာင္ တစ္ခါေလးနမ္းဖို႔အေရး မနည္းေျပာယူရသည္ကို JiHoonက ဟိုလိုမအိပ္ရသျဖင့္ ေအာ္ငိုေနသတဲ့....
JinYoungလည္း ထိုအတြဲအား မသိခ်င္ေယာင္ေဆာင္ကာ DaeHwiအားခ်ီလ်က္ အခန္းထဲသာ ဝင္သြားလိုက္တယ္...