3

1.5K 97 5
                                    

က်ယ္​​ေလာင္​လွ​ေသာ TVမွအသံႏွင္​့အတူ....
အိမ္​​ေ႐ွ႕sofaထက္​ဝယ္​....
Pop-Cornဘူးကိုပိုက္​လ်က္​...
ဆန္​႔ဆန္​႔ႀကီး စက္​​ေတာ္​​ေခၚ​ေနသူ....Ji Hoon....
အခ်ိန္​အားျဖင္​့ ည8နာရီ ျဖစ္​​ေနၿပီ....

"ဟဲ့...ဟဲ့...Park Ji Hoon အိပ္​​ေနျပန္​ၿပီလား...
အခုခ်က္​ခ်င္​းထစမ္​း"

အိမ္​​ေပၚထပ္​မွ ဆင္​းလာ​ေသာ Ji's ommaက Tvအား
စားပြဲ​ေပၚမွ remoteကိုယူကာ ပိတ္​လိုက္​ရင္​း ႏိုး​ေနတယ္​.

"အင္​း...ဟင္​း..လူသတ္​သမားႀကီး"

ပါးစပ္​မွ က​ေပါက္​ကခ်ာ​ေတြ ျမည္​​ေယာင္​ယမ္​းကာ ​အိပ္​​ေပ်ာ္​​ေန​ေသာ သား​ေတာ္​​ေမာင္​အား လက္​ထဲမွ remoteျဖင္​့ ​ေခါင္​းအား​ေခါက္​ခ်လိုက္​​ေတာ့မွ....

"အ...omma နာတယ္​ဗ် ဘာလို႔လာ႐ိုက္​တာတုန္​း"

နာသြား​ေသာ ​​ေခါင္​းအား လက္​ျဖင္​့ပြတ္​ရင္​း အ​ေမအား ပက္​ခနဲျပန္​​ေျပာကာ Pop-Cornကိုႏိႈက္​ကာ ပါးစပ္​ထဲပစ္​ထည္​့လိုက္​​ေသး....

"​ေအာ္​...​ေအး နင္​ဘယ္​ခ်ိန္​စာလုပ္​မွာ​လဲ ​ေက်ာင္​းတက္​တာလည္​း 2လ႐ွိၿပီ စာ​ေမးပြဲ​ေျဖတာ တစ္​ခါ႐ွိၿပီ စာ​ေမးပြဲက်တယ္​​ေလ...စာမွမလုပ္​တာ အဲ့TVက်​ေတာ့ ၾကည္​့ဖို႔​ေတာ္​​ေတာ္​အားယား​ေနတယ္​​ေပါ့"

Omma​ေျပာသမ်ွကို နား​ေထာင္​ရင္​း ႏႈတ္​ခမ္​းက ​ေထာ​္​​ေထာ္​လာသည္​မွ အ​ေ႐ွ႕ကTVကို သြားထိမတတ္​...

"ဟြန္​႔....အာ့ဆိုစာလုပ္​မယ္​ ခု​ေလာ​ေလာဆယ္​ ဗိုက္​ဆာတယ္​ မုန္​႔ဖိုး​ေပးဗ်ာ"

ည​ေနကတင္​မွ အမဲႏွပ္​ရယ္​ ဂင္​မ္​ခ်ီဟင္​းရည္​ရယ္​နဲ႔ တစ္​ဝတစ္​ျပဲ ၿမိဳထားၿပီး ခုလည္​း Pop-Corn​ေတြ စား​ေနတာ​ေတာင္​ကိုမွ.....

"စာလုပ္​ခိုင္​းရင္​ အဲ့တိုင္​းပဲ...​ေရာ့​ေရာ့ သြား ျမန္​ျမန္​သြားဝယ္​ ျပန္​လာလို႔စာမလုပ္​ရင္​ ​ေနာက္​​ေဖးက နင္​့အ​ေဖGolfတုတ္​နဲ႔ကို႐ိုက္​မွာ"
"Nae.."

မုန္​႔ဖိုး​ေပးလိုက္​​ေတာ့မွ ပ်ားရည္​ဆမ္​းမ်က္​ႏွာႏွင္​့ ထြက္​သြား​ေလရဲ႕......

လမ္​းထိပ္​Mini Market၌ဝယ္​.....
T-shirtပန္​း​ေရာင္​ပြပြကို..
​ခ်ည္​သား​ေဘာင္​းဘီအကြက္​ျဖင္​့ ဝတ္​ဆင္​ထားကာ...
အိမ္​​ေနရင္​း ဖိနပ္​ျဖင္​့....
အိပ္​ထားသည္​မို႔ မ်က္​ခြံတို႔ကမို႔​ေနကာ...
ပန္​းႏု​ေရာင္​ဆံပင္​တို႔မွာ ဖြာလန္​ၾကဲကာ...
​ေပါက္​​ေပါက္​စားထားသည္​မို႔ ပါးစပ္​တစ္​ဝိုက္​ဝယ္​...
မုန္​႔စ​ေတြက ဟိုတစ္​စဒီတစ္​စျဖင္​့....

Baby Piggy (Completed)Where stories live. Discover now