Bölüm 6

18 6 0
                                    

6

"E kız yavaş, ne yapayım." Güldü.

Aracın biri arkadan korna bastı.

Kemal, öfkeyle başını camdan çıkardı, ana avrat küfür etti. Bağırıp çağırdı. Ana avrat küfür etmeyi ifade eden parmak hareketini yaptı.

Arkadaki araç yana gelmiş, hızlanıyordu.

"Abi, kadın şoför o."

"E olsun. Ne diye kornaya bastı ki. İçimi zıplattı." dedi. Bir küfür daha salladı.

Güneş gözlüklü kadın gözlüğünü çıkardı, başında pembe siyah kep şapka vardı. Bir parmağını öfkeyle sallayıp bir şeyler söyledi.

Kemal daha da delirdi: "Git beni istediğine şikayet et; sürtük! Bir tabak boya sürmüşsün yüzüne. Ama yine de çirkinsin. Kargalar senden daha güzel tatlım. Boş zeytinyağı tekneleri seneden daha çekicidir."

Kadın, "aldım plakanı, namussuz, hesaplaşacağız!" der gibi parmağını salladı ve aracıyla uzaklaşıp gitti.

Kemal söyleniyordu, öfkesi geçmemişti.

"Abi kızmana gerek yok, kadın bastı gitti."

"Neye kızdım bilmiyorsun ki. Bunun gibi süslü zengin karılar kocalarının parasıyla bu lüks araçlarda gezebiliyor. Bunların oğulları zibidi olur. Uzun saçlı, küpeli. O oğullar askerlik yapmaz."

Kemal, yol boyunca konu hakkında konuşup durdu.

Ali'nin kafası şişmişti. Neyse ki inşaat alanına geldiler.

Ali, çok huzursuzdu. Kemal'le çalışmanın çok sıkıntı olduğunu biliyordu. Çok sık çırak değiştirirdi Kemal. Deli dolu ve çok sinirli olduğu için kimse onunla uzun süreli çalışamazdı.

Birçok çırağını patakladığını duymuştu Ali. Korkuyordu.

Ali, takımları beşinci kata taşırken Kemal inşaatın yanındaki yazaneye girdi ve müteahhitle muhabbete başladı. Bir saati aşkın muhabbet etti ve beşinci kata çıktı.

"Abi, bir saat 20 dakika muhabbet ettin?"

"Olsun canım. Birkaç gün sonra birini öldürüp 25 yıl hapis yatacaksam? Bak aslanım an'ı yaşayacaksın. İş kolay."

SEVMEK  ZAMANIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin