Cine ești tu? ~ Capitolul II

236 13 7
                                    

Când își deschise ochii, bluenetta văzu că era instalatorul care repara o antenă căzută. Se ridică de una singură și porni înspre locul din care venea fumul.

***********************************

Haide, transformă-te! Ce mai vrei să stii de nu te transformi odată?! Hai! Adrien nu se clintea. Nu putea crede ceva spus de un șoarece vorbitor. Totuși, la un moment dat, se gândi că poate spune adevărul. Dacă funcționa într-adevăr, atunci el putea să scape pe altă cale de aici. Plagg, scoate ghearele! Acel șoarece numit kwamii intraseră în inelul lui, numit și miraculos, datorită căruia se transforma, dar înainte de asta răsuflă ușurat. Blondul se lăsă purtat pe aripile zgomotului și fumului, până când se bătu de o bluenettă îmbrăcată într-un costum splendid cu bulinuțe. Cine ești? Costumatul o privi pe Bulinuța fermecată care de fapt era Bulinuța încruntată după felul în care îl privea.

- Cine ești tu?

Blondului i se lumină mintea. Se putea... Se putea să fie ea? Nu, ea a murit acum mult timp în urmă. Nu avea cum să fie ea. Era prea șocat. Se uită la ea prelung. Nu își găsea o explicație. Pământul către tine, trebuie mergem să salvăm Parisul! Blondul a pornit înspre locul faptei înaintea bluenettei.

**********************************

Cei doi erau în pragul disperării. Nu știau exact cum să mai lupte cu el.

- Ce ar fi să ne folosim puterile?

- Ce?

- Ei, haide! Gheara felinei!

Blondul se grăbi și se uită în jurul lui. Bluenetta își activă și ea puterea și mersese înspre el.

- Un sac de aspirator e speranța noastră?

- De fapt, chiar așa! Pisoiule, acolo!

**********************************

Blondul plecă rapid din cauza miraculosului care se descarcă înspre casă. Intră pe geam și se detransformă. Mă vei ajuta să plec în China, nu? Micuțul kwamii îl privi ciudat. Cum?! Blondul zâmbi. Doar nu credeai că voi rămâne aici. Mă vei ajuta, nu? Micuțul kwamii numit Plagg îl privea întrebător. Cum rămâne cu Parisul? Cine o va mai ajuta pe Buburuza? Cine va mai salva Parisul? Nu poți pleca, acum că ai această îndatorire. Blondul îl privi întrebător și se grăbi să își dea jos inelul. Wow, ce faci? Adrien... Se vedea pe el că e într-o dilemă. Voia să facă un bine, dar nu îl lăsa inima să mai stea. Nu avea pe nimeni aici. Era singur. Trăia doar pentru a nu muri. Blondul își luă inima în dinti și se îndreptă înspre dulap. Își afundă câteva din multele lui haine într-un rucsac, dar kwamii-ul i se așeză pe mână.

- Ce mai vrei?

- Ce ai de gând, Adrien?

Adrien își privi kwamii-ul speriat. Avea și el dreptate într-o oarecare măsură, dar doar el știa cât a suferit și cât așteptă să scape de această povară.

- Plagg, pleacă!

- De fapt, dacă stau să mă gândesc mai bine, nici măcar nu te pot transforma! Nu mi-ai dat mâncare de la ultima transformare!

- Mâncare?! Bine... Ce mănânci?

- Arghh, știi ce greu îmi este să nu îți spun? Dar... Nu pot să o fac pentru că nu te pot lăsa să pleci.

Miraculous~Love in the dark #PAUZA#Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum