Ce am fost și ce am devenit? ~ Capitolul VI

165 12 5
                                    

Îmi priveam mama uimit. Serios, chiar trebuia să fac asta? Oricum, nu deranja alegerea lui Caroline, fiindcă sigur și eu aș fi făcut la fel. Singurul lucru care mă îngrijorează acum este secretul cicatricii. Oare care era problema? Mușcătura? Mușcat de ce? Hmm... Oare... Plagg nu știe nimic?

***********************************

Bluenetta auzise că Adrien s-a trezit, ceea ce pentru ea era o minune. Îl văzu cum era transportat din nou în salon, ea având posibilitatea de a-l vedea. Ciudat era faptul că nimeni nu a venit să îl vadă, tatăl lui nu știa nimic, așa se părea.

***********************************

Plagg stătea și privea neputincios, de departe, ascuns după punga cu sânge care era aproape goală, cum Marinette era îngrijorată pentru el. Curios, nu îi stătea în caracter. Sângele era pe terminate, de ce nu venise nimeni să schimbe punga? Oricum, doctorul intrase în timp ce el își freca creierii cu asta. Îi luase sânge pentru analize, dar avu marea surpriză de a vedea că sângele din seringă era mult mai deschis decât cel din pungă. Clipi repetat. Nu mai văzuse așa ceva. Să i se fi schimbat sângele? Cum e posibil asa ceva? "Zbură" cu seringa înspre laboratorul de analize. Bluenetta nu fusese atentă la acest mic detaliu, dar Plagg văzu totul. Înghiți în sec. El începea să bănuiască care era problema.

************************************

"Mamă, dar tu chiar ai murit?" Asta era ceva ce chiar îmi tulbura existența. Mama mea a apărut din nou în vizorul meu. Cred că sunt în comă. "Nu, nu sunt moartă, dar pentru voi, sunt moartă." O priveam uimit. Nu a murit? Pentru noi e moartă? Ce voia spună cu asta? Vedeam cum o lacrimă își făcu apariția pe obrazul ei. Nu prea părea voia spună asta. "Cum adică... Nu ești moartă..." Mama își înghițea lacrimile cum nu o mai văzusem vreodată. Era extrem de agitată, iar în mișcări nu era deloc delicată așa cum o știam eu. "Mă vei revedea curând. Însă, ceea ce ai aflat acum, tatăl tău nu trebuie să știe."

************************************

Marinette îl privea uimită pe Adrien. Acesta... Era în comă... dar... plângea? De ce plângea? Visa ceva? Își visa mama sau... pe sora ei?

************************************

Doctorul ajunsese la laborator și făcu chiar el investigațiile. Domnule doctor, nu am mai văzut niciodată un sânge atât de deschis la culoare! Nu face parte din nicio grupă, iar el mai are nevoie de sânge! Doctorul privea sângele cu atenție. Dar el a avut AB4 cu RH negativ, cum i s-a putut schimba asa? S-a schimbat grupa? Nu e posibil. Spuneți ceva, domnule! se stresă asistenta de lângă el. Doctorul însă nu părea decât să se uite cu atenție la acel sânge, închizând ochii la un moment dat, fiindcă părea că efectiv tremura. Luă acea seringa și se dusese în biroul lui. Nu mai putea privi acel sânge, era efectiv șocat de tot ceea ce se întâmplase. Se înțepa cu un ac în deget și își pusese sângele pe un șervețel. Picură un pic din sângele din seringă lângă picătură din sângele lui. Încă o picătură o luară și o pusese la un aparat. Analiza cu atenție. Sângele era identic. Adrien avea aceeași problemă ca și el....

************************************

Bluenetta era obosită, atât de obosită încât adormi cu capul lângă Adrien. Plagg îi privea, iar Tikki ieși din gentuță, de îndată ce Marinette adormi. Cei doi kwamii povesteau, se revăzuseră după atâta timp! Ce zici, se va face bine? întrebă micuța. Bineînțeles că se va face bine! Cum să nu fie bine? Kwamii-ul motan privea cu atenție ochii azurii ai roșcatei din fața lui. Stai puțin! Aceasta se îndepărtă de el, pentru a-i privi stăpânul. Cicatricea... de pe fața... de ce... doar nu e... Plagg privea cu atenție, încercând să înțeleagă ce vrea să spună micuța. Ce vrei să spui? Tikki tremura și înghițea în sec. Nimic... absolut nimic... Plagg o privea convins că ea minte. Tikki, suntem în situația în care să ne mințim unul pe altul? Te rog... spune-mi! Kwamii-ul cu bulinuțe nu voia să îi spună sub nici o forma. Intră înapoi în gentuța stăpânei sale, iar Plagg rămăsese de unul singur. De ce nu mai venea nimeni să îi schimbe rezerva lui Adrien? Îi luară sânge... dar de ce nu îi mai aduceau? În mai puțin de un minut avea să fie gata rezerva...

Miraculous~Love in the dark #PAUZA#Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum