קמתי בשעת בוקר מוקדמת, עייפה, מותשת, נגררתי לתוך המקלחת בעצבנות.
כשבחנתי את עצמי במראה, אישוניי נפערו " אוי אלוהים גס'יקה את נראת נורא " גיחחתי לעצמי.
" זה השנה האחרונה שלך בבית הספר, את צריכה להיות יפה " אמרתי בהחלטיות.
התקלחתי עם מים חמימים ונעימים , שמתי על עצמי מגבת ונכנסתי לתוך חדר הבגדים שלי.
הוצאתי גופיה ורודה חלקה עם חצאית לבנה פרחונית קצרצרה, התלבשתי והוצאתי נעל בובה ורודה.
התאפרתי בקלילות, איילינר שחור וצללית ורודרדה, שמתי שפתון בהיר כי אני לא אוהבת אודמים.
אספתי את שיערי לקוקו גבוה ואמרתי לעצמי " מושלם".
לקחתי את המפתחות של האוטו אמרתי להוריי שלום ויצאתי לכיון בית הספר.
" יהיה בסדר ג'ס " מילמלתי לעצמי בעת שאני נוהגת.
" אולי אין לך חברות, אבל את תמיד יכולה להיות חברה של עצמך !" .
הרדיו החל לנגן את השיר cover girl והתחלתי לשיר.
-- " את אוהבת את זה ? " אמי שאלה אותי כשהביאה לי את ערכת הקריוקי הראשונה שלי.
חיבקתי אותה חזק ואמרתי " זה מושלם אמא תודה ! זה מתנה מיוחדת מאוד לגיל 15 "
" את כל כך אוהבת לשיר ויש לך קול מיוחד מאוד אז למה שלא ננצל את זה הא? " היא צחקה
חיברנו את הכבלים לחשמל והתחלתי לשיר" ...my cover girl.. hoo.. my cover girl "
אמי מחתה דמעה וחיבקה אותי " נהדרת שלי ". --
" כל שנה מוסיפים לי משהו אחר , לפני שנתיים גיטרה, שנה שעברה פסנתר, והשנה? אני עדיין לא יודעת " חשבתי לעצמי בשקט.
הגעתי לפתח בית הספר " זה בסדר ג'סיקה , זה בסדר , את יכולה להתמודד " דחפתי את עצמי לתוך הבניין הגדול שעמד למולי .
כן, אולי זו לא השנה הראשונה שלי, אבל זו בהחלט עוד התחלה חדשה, בשבילי.