הימים הבאים לא היו כל כך נוראים. הלכתי לבית הספר, זכיתי בקללות , אך למרבה הפלא לא נגעו בי. אחרי כל יום אדוארד חיכה לי עם המכונית שלו בשער בית הספר, זו הייתה מחווה נעימה, למרות שכל המבטים היו מופנים אלינו. " בבקשה " הוא צחקק שפתח לי את דלת המכונית. " תודה רבה לך" אמרתי בנימה רצינית אך בין רגע נפלט מפי צחקוק. "איך היה היום שלך ? " הוא שאל ומיד חיוכינו נמחקו מפרצופינו. " אתה יודע " גמגמתי " רגיל" . הוא הסתכל עליי במבט מודאג " פגעו בך? כי אם כן, חבל על הראשים של אותם האנש – " קטעתי אותו בשפתיי הונחו על שפתיו " לא פגעו בי היום, משום מה " אמרתי בביטחון כדי להרגיע אותו. אדוארד הרים את אצבעותיו וליטף את לחיי בחיבה. עצמתי את עיניי ושמעתי גניחה קטנה שיצאה מפיו של אדוארד שמשכתי בעדינות את שיערו הנעים.
כל הדרך לבית העברתי במחשבות. אני רוצה אותו, אני בטוחה בזה. אני רוצה להרגיש אותו, אני רוצה שזאת תהיה הפעם הראשונה שלי איתו, למרות שאני לא יודעת מה לעשות. אני אף פעם לא עשיתי את זה, אני רוצה שזה יהיה רגע מיוחד בשבילי ובשבילו. נקטעתי כשאדוארד הניח את ידו על ברכיי " על מה את חושבת ? " הוא שאל מחוייך. " ס-תם " גמגמתי " מחשבות". הוא צחק את צחוקו המושלם " אני רואה לפי הפרצוף שלך שמשהו מטריד אותך " . לעזאזל עם החושים שלו.
גנחתי באנחה " סתם, חשבתי על - מ..מה יקרה אם, אם נעשה את - את זה , א..אתה יודע, א- " נקטעתי " היי היי ג'ס תרגעי " הוא צחקק, " מבטיח לך שהפעם הראשונה תהיה הכי טובה שלך " הוא קרץ ואני הסמקתי עמוקות.
"דרך אגב " הוא אמר בראש מורם " יפה לך אדום, מאוד ! , והיום אני לוקח אותך לדייט, אז תהיי יפה בשבילי " הוא צחקק ואז גמגם לעצמו " כאילו שאת צריכה לשים משו כדי להיות יפה " .
" לאן נלך? " שאלתי אותו. " לאן שתרצי אהובה, כל עוד אני איתך " הוא קרץ ואני הסמקתי.
התרוממתי קצת ממושב המכונית ונישקתי אותו בלחי.
הוא גנח ומשך בעדינות את שיערו "אני מאוהב בך לעזאזל "
בנות יפות שלי..
קודם יש לנו 25 אלף קוראים.
אני כלכך אוהבת אתכן.
מחר אני נוסעת לירושלים ואני שומרת שבת.. ושבוע הבא יש לי טיול של 3 ימים.. אז אני יעלה עוד פרק בסוף שבוע הבא !!