" דברי אליי " הוא אמר מתחנן, " מה קורה ? למה את בוכה ? עשיתי משהו? " הוא כמעט לחש.
נגבתי את דמעותיי " אני בסדר, פשוט.. פשוט נזכרתי במשהו שאני לא ממש, רוצה לזכור " לחשתי אליו ואז התרוממתי מהמיטה " אני אלך עכשיו " התקדמתי לכיון הדלת אך ידו לפתה את ידי " אל תלכי, בבקשה, אני.. בבקשה - " .
הסתכלתי עליו " הוא לא רוצה שאני אלך, יכול להיות, ש..ש.. הוא.. לא , לא יכול להיות " חשבתי בליבי.
התיישבתי בחזרה במיטה ויכלתי לראות את עיניו נוצצות, כנראה שצדקתי, דמעה קטנה התגלגלה במורד פניו.
"בבקשה לא " לחשתי .
שלחתי את ידי , מהססת, נגבתי את דמעתו, הוא רעד, וכך גם בליבי עבר רעד.
" אני בסדר " חייכתי חיוך מאולץ, " אני סתומה שבכיתי עכשיו".
" את ממש לא סתומה " הוא אמר לי והתקרב עוד קצת אלי.
הייתי יכולה להרגיש את נשימתו על פני , היינו במרחק של כמה סנטימטרים, עיניו כבשו אותי , הפנטו אותי, הרגשתי שאם אסיר את מבטי ממנו, הוא ילך " לא קיים יופי כזה " אמרתי
הוא צחק " באמת? "
פני הפכו לצבע ארגמן " פאק אמרתי את זה בקול? "
" נראלי " הוא לחש , " אבל נחמד לשמוע את זה , ממך " הוא הסמיק .
הסתכלתי עליו, הוא עליי , עיניו נוצצות, ואני מובכת.
" יפה לך שאת מסמיקה " הוא צחק.
" מה? אל תסתכל " הורדתי את ראשי כדי שלא יראה את הסומק שעלה על פניי.
הוא היסס , ושלח את אצבעו והרים את סנטרי למעלה.
" את לא צריכה להיות מובכת " הוא לחש אל תוך עיני.
הוא סרק את גופי עם עיניו, עלה לחזי, לצווארי, לשפתיי, עיני.
" יש לך עיניים ממש יפות את יודעת ? " הוא אמר.
" יש לך עיניים ממכרות אתה יודע? " צחקתי.
" אני יודע " הוא התגאה.
" טוב טוב " שכבתי על מיטתו " בוא נעשה משהו , גם ככה אין לי מה לעשות לבד בבית אתה יודע " .
רק רגע, הוא לא יודע, הוא לא יודע שאני לבד.
" למה לבד? מה זאת אומרת לבד? " הוא נלחץ .
" א.." לא היה לי מה לומר. " הוריי ואחותי נמצאים ביאטליה, מסע עסקים, ואני נשארתי פה, ואני כבר בבית לבד חודשיים " לחשתי
הוא התבונן בי מופתע " את לבד בבית? לכמה זמן? מתי הם יחזרו? את מסתדרת? " הוא התחיל לשאול שאלות.
" תרגע " צחקתי " אני בסדר , הם יחזרו עוד חצי שנה" אמרתי לו אך הבנתי שהוא ממש לא נרגע.
"ג'סיקה, למה את לא אומרת כלום? למה לא סיפרת לי? "
" אני לא יודעת, זה לא ממש חשוב, אני דואגת לעצמי , ואני צריכה לחזור לבית, אני.. יש לי.. דברים לעשות " אמרתי מגמגמת.
קמתי מהמיטה אך הוא עצר אותי
" את נשארת פה " הוא לחש
" את גרה איתי מהיום "