3. DEO: samostalne..

179 23 7
                                    

*dosle smo do tog stana....u nekoj je zgradi, imamo kuhinju, kupatilo i 4 sobe, kao i dnevni boravak..

Pare su vec uplacene, samo jos kljucevi i stan je nas....

Vlasnik je bio tu, docekao nas...usle smo, sve nam je pomazao i otisao..

Gledam okolo, ne verujem...

Nema vise one dece, nema vise dreke, cike, buke...sve je mirno..

Ali...stan je u haosu...treba sve pospremiti....

Srecom, imamo ostavljene krevete i ormane....ufff, koji su u polu raspadu....sta sad?

Jennie proba da otvori jedan orman, otpadne mu jedna strana vrata....

Ohh, divno...izdahnem...prodjem u moju sobu...

Isto..nista bolje..bar stoje vrata na ormanu..krevet, uzas.....stanem ispred velikog prozora u mojoj sobi...

Pogledam dole, u grad...lep je Seoul..a jos je lepse videti srecnu decu i njihove roditelje...imaju svoje price i lepo im je...smeju se..zabavljaju...lizu sladoled...idu kuci na rucak....u toplo i sigurno....

Stisnem usne da ne zaplacem, u ocima su mi suze....veliki je teret na nasoj grbaci, ali....uspecemo, valjda....

Ne znam sta da radimo...odakle nam novac za renoviranje, namestaj......nemam pojma...ostavim ranac na svoj krevet..sednem na njega...

Kako je neudoban....

Uhhhh...gledam okolo....boje zidova su neka zelena i zuta, bela, sta vec...svuda je prasina...

Cuju se one kako pricaju...nisam raspolozena za pricu....

Ne znam sta da kazem....dodje mi da se ubijem....ne zelim ovakav zivot....zelim lep i normalan...ali kako?!..ja nemam novca kod sebe, ne znam sta sam ocekivala....

Da napravim kucu kao neki burzuj?..pa ovo je, kao prvo, stan, a ne kuca sa milion kvadratnih metara, nikakva vila...najobicniji, sugavi stan...

Pa i parket skripi, slavina u kuhinji flisuje...cujem kako se nesto razbilo..*

Js- PA DA LI JE OVO MOGUCE?!

Jn- SVE JE U RASPADU!!!

R- PRICAJ MI O TOME, PAO MI JE ISPRED NOSA LAVABO U KUPATILU, RAZBIO SE I SLUPALE SU SE JOS SILNE PLOCICE!!!! *ahhhh...pa sta ste vi ocekivale drage moje?....

Uskoro ce kraj dana....sunce polako zalazi...kako sam umorna...tako umorna...

Legnem iz sedeceg polozaja, i zatvorim oci...zaspim...sutra je novi dan, nadam se ne kao i svaki...nadam se necemu lepom i dobrom....

*8:07 ujutru*

Wtf?! Pa kakva je ovo buka??????

Dolazi iz dnevnog....ustanem...uhh, osecam se kao da je preko mene presao bager...

Dodjem u dnevni....vidim....sta?

Direktor sirotista i sva radnika, njih tri kako placu....

Pogledam kroz prozor....nasi prijatelji iz osnovne, jos radnika....silni kamioni....sta se desava??!!...pogledam direktora*

X- ako je novi pocetak, nek bude najbolji od svih! *objasne mi................*

Evo ga novi deeeooo 😁💪
Komentarisiteee 🌹🌹😊😊😉

FOREVER YOUNG  [BP]  ✔️Where stories live. Discover now