37. DEO: ZATO ŠTO SAM GLUP!....

49 5 10
                                    

Lisa POV:

R- e sada je sve kao metak *ušla je sva srećna u stan*

Js- šta se desilo?

R- Jimin i ja smo raščistili sve, sada je sve ok

Jn- znači zvanično ste zajedno? Kako ovo glupo zvuči

R- hahahaha, da

Js- ajde sedi i pričaj šta se desilo

-flashback, danas u 11:27 AM:

Rose POV:

*šetala sam se ka Jimin-ovom stanu....bila sam nekako čudnog raspoloženja....

Nije mi po malo bilo jasno zašto me posle dužeg vremena zove kod sebe na čaj....

Napolju je hladno i baš bi mi prijao jedan....

A zašto se čudom čudim? I zašto sam ja sva tako uplakana i lošeg raspoloženja?

Zato što ne znam na čemu smo Jimin i ja trenutno....zato što mi je nejasno....

Sve se pomešalo....

Nekada je tako....divan, nasmejan, raspoložen, stalno me ljubi, grli....oduzeo mi je nevinost (skontaj u kom delu priče)....

A nekada je tako leden, namćor....i priča mi na uvo kako me voli....kako sam ja njegova princeza i kako sam ga povredila....kako je besan i tužan....i to me svaki put izbaci iz takta....

Šta li sada smera pitam li se....

Uskoro sam se našla ispred njegovog stana i pozvonila sam taster na kom je pisalo 'Park Jimin'....*

Jm- ko je?

Ja- Rose je

Jm- ajde *otvorio mi je vrata i ušla sam....

Živeo je na petom spratu, tako da sam se penjala koji minut....

Uskoro sam se našla ispred velikih bordo crvenih vrata....pozvonila sam i otvorio mi je....

Nasmejao se toplo*

Jm- ajde, upadaj *nasmejala sam se i ušla....

Gledala sam u njega....njegova siva duga kosa....njegov rumeni obraz....velike mekane usne....bela koža koja tako lepo miriši....

Aish! Pocrvenela sam....

Izula sam se i protresla*

Ja- brr, koja razlika u temperaturi

Jm- jesi se smrzla?

Ja- da

Jm- ajde idi sedi u dnevnu, a ja odo da skuvam čaj *klimnula sam i otišla do dnevne....

Ovde se dosta promenilo....stavio je kamin, ima novu ugaonu garnituru, stolić, činiju sa crvenim jabukama, bele jastuke i zidovi su krem i beli....atmosfera je bila nekako....ne znam....topla....

Prišla sam kaminu i stala do njega, htela sam da se ugrejem....

Gledala sam kroz veliki prozor u grad....kako volim ovaj pogled....

Gledala sam malo po sobi i onda je on došao sa čajem, medom i keksićima....*

Jm- vidim da zapažaš promene

Ja- da....*stavio je sve na sto*....nisam dugo bila ovde....*tada mu je osmeh pao sa lica*....po malo mi je sve ovo strano....*spustio je sve na svoje mesto, picajzla, pa me je prišao....

Gledala sam njegove crne oči....

Prošao je rukom kroz kosu i izdahnuo....

Te mi prišao još bliže i zagrlio me....

FOREVER YOUNG  [BP]  ✔️Where stories live. Discover now