Lisa POV:
*dani tako bezveze prolaze....
Jedan za drugim, sunce izađe pa zađe, dođe mesec i sve u krug....
Devojke se i dalje nisu vratile u normalu od raskida....depresivni pogledi ih odaju....
Sve teče isto i nigde nema pomaka....
Pitam se zašto Jimin ne sasluša Rose šta ima da kaže....
Zašto je Taehyung prevao Jennie?....
Zašto Jin ništa nije kao Jisoo?....
Tako je sve zbunjujuće i ne znam da li mogu da verujem u sve....
Nekad pomislim da je sve ovo samo laž i privremeno....*
Ja- sve se desilo iz čistog mira....
Jk- eh....*bili smo nas dvoje na plaži i pričali o svemu....*
Ja- postao mi je zamor da ih gledam kako plaču....njihove suze mnogo bole....
Jk- znam taj osećaj....
Ja- a šta ova trojica misle o svemu ovome?
Jk- iskreno, nedefinisano jako....Jimin se, kada mu se god spomene Rose, rastuži, Taehyung ne priča kao pre, a Jin-a skoro nisam ni video....zapravo uopšte nisam video....*izdahnula sam....
Sve ima svoje kako i zašto, ali ova sranja imaju izlaz iz ovoga....
Samo ne znam kako to da izvedem....
Ne mogu sve sama, ali opet mi je teško i sa JungKook-ovom pomoći....
Naslonila sam glavu na njegovo rame i izdahnula....
Bar se nas dvoje nismo posvađali, iako u poslednje vreme se sve manje i manje viđamo....
Jeza me je prošla telom....*
Jk- pa, sobzirom da se smrkava, hoćeš još malo da šetamo? *potvrdno sam klimnula glavom, ustali smo, sišli niz betonske stepenice i stali na beli pesak....
Duvao je hladan vetar sa mora i nebo je ubrzo postalo teget sa belim zvezdicama....
Gledala sam u te zvezdice i razmišljala koja je moja i JungKook-ova....
Iz tog sanjarenja me je trgao jak vetar na koji sam se protresla i malo skupila....
JungKook je skinuo svoj duks i ogrnuo me, pa sam ga ja zakopčala i zabila nos u njega....
Miris njegove kože i parfema....njegov miris....
Mogla bih da se davim u njemu....
Pogledala sam u JungKook-a koji je zamišljeno gledao dole....
Pitam li se šta njega muči....šta treba da mi kaže....
Tako smo mi šetali i stali na jednom delu plaže....
Gledali smo zajedno u zvezdano nebo i mirno more....
Volim ove opuštajuće trenutke i ovu jezu....
A volim i kada me JungKook zagrli i kada se utoplim u njegovom zagrljaju....kao na primer sada....
Zabila sam glavu u njegove grudi i obgrlila ga....
Tako smo dugo ćutali....
Prijatna je bila to tišina....sa njim je divno ćutati i slušati otkucaje srca drugog....
Mogla bih ovako zauvek....
Samo da je malo manje hladno....
Zbog toga smo krenuli kući....*
Jk- sutra učenje?
Ja- da....imam jako puno, iako stalno učim, opet mi ostaje gomila stvari....*nasmešio se i nastavio da ćuti....
Uhvatili smo se za ruke, ispreplitali prste i gledali ulice kroz koje prolazimo....
Uskoro smo se našli ispred moga stana....
JungKook je jako brzo ispustio moju ruku i istu zavukao duboko u džep....
Obično to ne radi....
Pogledala sam ga, a on je izdahnuo....*
Jk- vidimo se
Ja- da....*prišli smo jedno drugom i spojili usne u kraći poljubac nego obično....
Pogledala sam u njegove oči....
Imao je tako sakriven pogled....nisam mogla da shvatim da li je ljut, tužan, radoznao, zbunjen ili srećan....
Sve je bilo tako pomešano....
Razišli smo se i ušla sam u stan....
Videla njih tri kako mirno sede u dnevnoj sobi i ćaskaju....to me je malo više oraspoložilo....
Pridružila sam im se u toj neobaveznoj priči i opustila se....
Tako u dnevnoj na našoj velikoj sofi smo zaspale....*
Aaaahhhh, kako je ovo tako kratko, ali samo malo da prelomim, sledeci deo ce biti opet play
A do tada vott i comm
Poyy
xoxo
Iskra ^^®
🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜
YOU ARE READING
FOREVER YOUNG [BP] ✔️
FanfictionProšlost....da li zauvek ostati mlad?....nas 4....najbolje drugarice....BLACK PINK....FIGHTING!!!!...