Lisa POV:
(Nadam se da nisam omašila godinu srednje u kojoj su, vrv jesam al ko ga jebe, ignore pls)
*dani su prošli jako brzo, do juče je bio februar....danas je već maj i kraj škole....kraj moje srednje škole....
Ne mogu da verujem da sam završila sa tim....
Ja sam proglašena za đaka generacije....da, ja devojka iz sirotišta o kojoj niko do sada nije brinuo....
Nije mi bio cilj da budem đak generacije, usputno se desilo....
Danas je taj dan i treba da izgledamo najbolje što možemo....
Rose i ja smo proteklih mesec dana provele tražeći haljine....ona je našla svoju, a ja sam se ipak odlučila za pantalone, fensi majcu i štikle....
Ustale smo oko 11 ujutru i pomogle jedna drugoj oko frizure, šminke, a onda oblačenje i lakiranje noktiju....*
R- jebemo kevu
Ja- hahahaha, nikad se nismo ovako doterale
R- istina *uskoro je bilo vreme za polazak....
Jisoo i Jennie su danas imale ispite na fakultetu i jutarnju smenu, te su jurile ka stanu....nosile su ruže, roze su bile za Rose, a crvene za mene....*
Jn- krecemo cim se presvucemo!
Js- vi idite
Jn- prelepe ste!
R- hvala hvala
Ja- hahahaha *one su otišle jurno gore u stan, a po nas je došao Jimin u svom novom autu*
R- opa, džip
Ja- i to bmw *ušle smo unutra, a Jimin nas je odvezao do hotela u kom ćemo proslaviti matursko veče....
Izašle smo iz kola i prišle našem odeljenju....
Standardno, svi pilje u tebe, ti piljiš u sve, ništa novo....
Nisam želela da se obazirem na to, samo sam želela da se što pre završi ovo ludilo napolju jer su svi hteli da se slikamo i to me je iziritiralo....
U svoj toj gužvi, ja sam zaustavila pogled na bunny osmehu....
Na crnoj zalizanoj kosi....
Na dva otkopčana dugmeta na beloj košulji....na crnom privesku na njoj....
Na mišićavim butkama prekrivenim sivim farkama....
Na crnim timberland kanađankama....
Samo sam krenula da piljim u njega....
Iz nekog razloga nisam imala nameru da prestanem sa tim....
Šta se krije iza tvog osmeha....zašto izgleda kao da glumiš dok se smeješ....
Kako bih volela da te zagrlim....da zajedno ušetamo u salu....
Zašto?....
Izdahnula sam i skrenula sam pogled na minut....i videla sam ga onda ispred sebe....
Trgla sam se*
Jk- jesam li te uplašio?
Ja- n-ne
Jk- haha....*pogledao je dole i u njegovim rukama su bile 3 crvene ruže....*
Jk- mislim da je đak generacije ovo zaslužio....*pružio mi ih je....
Pogledala sam u ruže, pa u njega....*
Ja- nisi trebao
Jk- naravno da sam trebao....*uzela sam ih....*
CZYTASZ
FOREVER YOUNG [BP] ✔️
FanfictionProšlost....da li zauvek ostati mlad?....nas 4....najbolje drugarice....BLACK PINK....FIGHTING!!!!...