33. DEO: čudno....

51 5 16
                                    

Lisa POV:

R- stigla sam!

Ja- i?

R- dobila sam 5, hvala bogu

Js- eeee najs, ajde da jedemo....*postavila je sto*

R- ej, a gde je Jennie?

Ja- u sobi je, neće da izađe....

Js- zna li neka od vas zašto?

R- ne....*odmahnula sam glavom*....

Js- ahh.... *sipala nam je hranu*....devojke, Jennie je onaj dan sa Taehyung-om....

R- šta?....

Js- pa....

-flashback:

"Jennie, stani!!!!"

"Zašto bih stajala pred tobom?! Ti jadni stvore!"

"Hoćeš li me pustiti da ti objasnim?!?!"

*šamar*

"Šta ti to meni imaš da objašnjavaš?! Da si već duže vreme u kontaktu sa tom kurvom i da nisi hteo da mi kažeš?! Jer si mogao sa joj radiš šta hoćeš?!"

"Ne!"

"ŠTA ONDA VIŠE HOĆEŠ?!"

"Da tebe zaštitim!!!!"

*tada je nastala tišina....jedini zvuk je proizvodio vetar....

Gledala sam ga čudno, a on je povio glavu dole....*

"Oprosti.."

"Huh?"

"Nemam neki razlog za to, ali dobio sam ucenu, opasnu ucenu....a ja ne želim sa izgubim svog ujaka i svoju baku....jedine preostale na ovom svetu....a nisam želeo ni tebe da izgubim....nisam mogao da se izborim sa tim, bilo je veće od mene...."....

*okrenuo mi je leđa*

"A još više mrzim što tebi nisam rekao šta mi se dešava, izvini, ali kukavica sam u ovakvim trenucima i to je bio jedini način da se to ne dogodi...."

*gledala sam ga....*

"Kako da znam da me ne lažeš?...."

*okrenuo se uskoro....*

"To je na tebi, kao i svaki šamar i daljnji postupak....ali kako god da odlučiš...."

"Šta?...."

"....bežim u Japan...."....

*raširila sam oči....krenula sam nešto da kažem, ali....*

"Nemam više šta da tražim ovde, stednja škola se završila i godina pauze je prošla....idem da premostim još godinu dana u Japanu kao fizički radnik, a potom idem na fakultet....da promenim svoj život, znam da te ovo nije zanimalo, ali imao sam potrebu da ti kažem...."

*gledala sam ga i podrhtavala*

"Sramota me je da stojim pred tobom, samo se bezveze blamiram i glumim ludilo, patetičan sam i jadan, znam, ali ne mogu protiv toga....ne mogu da te gledam besnu ceo život...."....

"Č-čekaj!"....

*pogledao me je....

A ja nisam znala šta da kažem....

Krenule su mi suze....*

"Let je za mesec dana, 7. januar u 12 popodne...."

FOREVER YOUNG  [BP]  ✔️Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang