34. DEO: sudbonosno da....

54 5 14
                                    

Lisa POV:

R- faking je za dve nedelje kraj polugodista i faking nemamo šta da radimo jer imamo već ocene, a!

Ja- ćuti i uživaj, meni je bleja

R- da znam, nisi ni svesna koliko mi je drago što sam učila od starta i sve vreme imala tempo

Ja- znam

R- hahahaha

*uskoro je ušla Jisoo sva smorena u stan....*

R- ejj Jisoo

Js- ej....*ušla je i Jennie*

Ja- o divno, šta je sada?....*stavila je na stočić ispred nas neko lepo pismo....

Više mi je izgledalo kao....*

R- pozivnica za venčanje?

Js- da! Jebeno Jin-ovo venčanje na koje smo nas 4 pozvane od strane njegovog oca!

*raširile smo nas tri oči....*

-time skip, 5 dana kasnije, 01:47PM:

*taj dan je ubrzo i došao....

Ne mogu da vam opišem koliko je tu bilo plakanja sa Jisoo-ine strane....

Jednostavno za ne poverovati šta ti se dešava pred očima....da se osoba koju voliš uzima za nekog desetog....

U sekundi se sve okrenulo na opačke....

Ovo su bili najstresnijih 5 dana u mom životu....raspametila sam se....

Upravo smo se spremale za svadbu na koju smo pozvane....

Ne verujem da idemo....ne znam ni zašto, ali Jisoo neće da odbije poziv....

Kaže da hoće da dokaže Jin-u da sme da ga gleda kako voli drugu....pitam li se šta time postiže osim temperature, al ajde....

Pokušavala sam da je odgovorim od odlaska tamo, ali nisam uspela....

Jednostavno i elegantno smo se obukle, malo našminkale i krenule ka matičaru koji se nalazio na 10 minuta hoda....

Bilo je hladno, ali danas nije duvao vetar, nije padao sneg ili kiša....sve je bilo tako zamrznuto....6. januar je bio u pitanju....

Sve nam je tako suzbijeno....dve stvari će se od jednom desiti i jako nas poremetiti....ne mogu da poverujem....

Gledala sam u Jisoo koja je gledala u beton posut injem....

Taj njen pogled....crna kosa prekrivena snegom koji pada sa grana drveća....ruke u džepovima....para iz usta i crveni karmin....

Toliko me boli što moram da je gledam takvu....volela bih da se od ovoga ništa ne dešava....

Izdahnula sam i uskoro smo se našle ispred matičara....bilo je mnogo ljudi....

U toj gomili smo naletele na Jimin-a, Taehyung-a i JungKook-a....*

Jm- ej devojke

Ja- o pa dobar dan, kako ste gospodine doktore

Jm- hahahaha, dobro- *zaboo je kada je video Rose....Rose koja je blistala....

Stidljivo se nasmejala i pocrvenela, a Jimin je gutnuo*

Jm- bolje nego ikada..

Ja- hahahah

Jn- izgleda da će biti guranja i manjak mesta

Jk- očaj....*taj glas....

Naježila sam se u momentu....

A Jennie je pogledala u Taehyung-a....

Taehyung-a koji ju je gledao sa visine, delovao je veoma ozbiljno i ljuto....

Videla sam kako se Jennie-in osmeh skinuo u sekundi....to mi se nije dopalo....

On sutra poleće....odlazi u Japan....

Ako ga Jennie sada ne spreči, neće nikada....

Jimin je došao bio do Rose i već su bili okupirani jedno drugim, a Tae je okrenuo glavu od Jennie....tada mu je prišla....Jisoo je ćutala i gledala kada ćemo ući....

Ostali smo samo JungKook i ja....

Tada je opet nastao kontakt očiju....

Te smeđe oči....okane....mekani obrazi....ružičaste usne....usne koje su se sijale....visoko bledo čelo....smeđa kosa....

Osetila sam njegov miris....

Naježila sam se opet....

Ne mogu da verujem....kako mi srce jako lupa....

Uskoro su svi krenuli da ulaze unutra, pa tako smo i svi mi....

JungKook se našao pored mene....*

Jk- jesi dobro?..

Ja- mhm....

Jk- šta ima ovako?....

Ja- ništa....*izdahnuo je....

Stali smo na mesta, bukvalno na kraj te prostorije, ali smo jasno videli mesto gde će stajati Jin i mlada kojoj ne znam ime....

Stajala sam do JungKook-a, do mene je Jisoo, do JungKook-a Tae i Jennie, a do njih Rose i Jimin....

Ehh, samo da se ovo što pre završi....

Videla sam suze u Jisoo-inim očima....mnogo suza....

Izdrži draga Jisoo....

Uskoro je ceremonija počela....

Kroz vrata pored nas su ušli Jin i mlada....mlada koja je bila u fulu sređena....

Iako sam protiv nje, stvarno je izgledala božanstveno....

A Jin u svom crnom odelu sa kravatom veoma elegantno i prefinjeno....

Aplaudirali smo....a ja sam videla kako Jin gleda u Jisoo....

Gledala je i ona u njega....za mnogo bola....

A on nije delovao ni malo srećno....

Podigla sam obrvu i došli su do mesta....*

Jk- je se menj čini....*pogledala sam ga, kao i on mene*....ili Jin nije naročito oduševljen....

Ja-....ne čini ti se....*klimnuo je JungKook i uskoro je započeo klasičan govor....

Svi smo ćutali i mirno slušali....

Koliko samo stvari treba poštovati....koliko je to sve lako i teško....
Srce me je bolelo nekako dok slušam jer znam da sam ja takve stvari izgubila od osobe pored mene....ali više me je nerviralo to što Jisoo mora sve ovo da sluša....*

Matičar- ako neko ima nešto protiv ovog braka neka kaže sada ili zauvek zaćuti....*bio je tajac....mir i tišina....*

M- u redu....da li Vi, Jeon Soyeon, uzimate Kim Seok Jin-a za svog zakonitog muža?

S- da! *aplaudirali smo....

A onda nam je svima preskočilo srce*

M- da li Vi, Kim Seok Jin, uzimate Jeon Soyeon za svoju zakonitu ženu?........




Hhhhh, da ili ne?

Vott i comm



Poyy

xoxo

Iskra^^®

🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜

FOREVER YOUNG  [BP]  ✔️Where stories live. Discover now