6. DEO: black & pink...

151 19 21
                                    

*sedim u svojoj sobi, i ucim...

Proslo je mnogo od pocetka skolske godine, upoznala sam se sa mnogo njih, ali se niko nije istakao..

Niko mi nije zapao za oko i zub, ni kao drugarica, ni kao drug, "decko"......

Cujem kako one non stop pricaju, razgovaraju preko telefona sa njima...

Ponekad me to i povredi, kao i sada...

Zar su njih toliko prihvatili, toliko je zblizili sa njima a sa mnom niko nista?..

Nikad nisam sa njima..

Stalno idu negde sa nekim drugim i u skoli su sa drugima....

To zna da me povredi nekad...

I sada, njima ne lepo, telefoniraju, a ja..

Nemam sta pametnije da radim nego sam uzela knjigu i ucim...

A i ovako mi je i bolje..

Vise cu uspeti u zivotu, nauciti i postici dobar uspeh..

Sto i nameravam..

Ne zelim da druga deca propate kao ja, koja i dalje pati..

Zelim da svako ima svoje roditelje, pa bili ili ne oni bioloski, samo da ih imaju, posto ja nemam...

Citam i iscitavam tekst, ponavljam ga na glas mnogo puta, razmisljam o tome sta citam i ucim i tako mi ulazi u glavu..

Svaka rec nova vrata otvara...svaka rec je nesto novo sto znam...prosirujem svoj um...svoj recnik...razmisljam o zivotu......

Od cega je covek napravljen? Koliko je sitna celija? Koje su to supstance od kojih su napravljeni krv i meso...

Moram jednostavno sve da znam...

Polako i podvlacim neke reci koje ne mogu sa upamtim i tako ih lakse zapamtim..


Sedim u sobi tako za knjigom, dok oko mene....

Krevet je malo neuredan, nisam namestila posteljinu i jastuke..

Na stocicu mirisu crvene ruze i gore mirisne svecice koje mirisu na vanilu..

Otvoren mi je orman a sa njihovih vrata vise farmerice i kais, a unutra su mi u neredu majce..

Ispod mog ogledala za sminkanje se nalazi sminka i kutija od naocara...

Da, imam malu dioptriju i zato nosim naocare...

Zavezana mi je kosa u neurednu pundju a na glavi su mi naocare, nosim crni duks i crne helanke...

Udobno mi je i lepo, ne mrzi me da ucim..

Cak sta vise, to me opusta......

Nakon tri sata, one su se izblebetale sa tim osobama, a ja naucila sve, sve cetri smo u isto vreme izasle iz sobe...

Pogledale se..

Jisoo i Jennie su bile u rozoj odeci dok smo Rose i ja bile u crnoj..

Bolje smo se pogledale i nasmejale..*

Jn- koja je ovo slucajnost

Js- ladno nas dve u rozom a vas dve u crnom

R- veooooma cudno..*nasmejala sam se...

Zatim smo sele u dnevni..*

R- nini

Js- mmm? *tako je zovemo*

R- gladna sam..*Jisoo se slatko nasmejala i ustala..*

Js- ko je za nudle?

Jn&R- jaaaaa!!! *ja nisam odgovorila..

FOREVER YOUNG  [BP]  ✔️Where stories live. Discover now