25. DEO: kraj leta nije najsjajniji....

72 8 7
                                    

Lisa POV:

*da li je moguće?....zar je već 30. avgust?....

Kako je ovo leto brzo prošlo....

Za mene, ovo leto je meni bilo najbolje....nikada mi nije bilo ovako zanimljivo....

Svaki dan sam imala šta da radim, bila sam uvek nasmejana i srećna....

Ali najviše od svega volim kraj druge smene petkom....

Radile bi do 8 sati, a onda bi se kafić zatvorio, a nas osmoro bi ostali da ćaskamo....

Ove dve poslednje nedelje nas je 7, ponekad 6....

Jimin više ne dolazi ovde....nije se nikome javljao....

Zvala sam ga bezbroj puta, puštala mu poruke....ali on se na poziv ne bi odazvao, a na poruku bi ili prekasno odgovorio, ili ne bi mogao tada da izađe da se prošetamo....

Izgleda da je slomljen, i to previše....

Rose ga je isto mnogo puta zvala, odbijao je pozive....a na poruke je ili ostavljao seen ili ne bi ni pogledao....

Ona je upala u depresiju i svaki dan sve više ulazi u nju....

Boli me dok je gledam kako plače....dok vrišti njegovo ime i udara rukama od zid....

Ovakva od sirotišta nikad nije bila....

Sada se sve više zatvara u sebe i vraća u prošlost....

Kada je vidim na njenom krevetu tako sklupčanu u suzama....znam da je razlog tih suza ili on ili sirotište....

Često je pustim da vrišti i plače u mom zagrljaju ne bi li se smirila....

Ovaj period je zaista bolan....znam to....

Danas nas je bilo sedmoro u kafiću....

Nas šestoro smo se normalno ponašali, a Rose je sedela sama za stolom u daljini i gledala je kroz prozor kako sunce zalazi....

Njene oči su bile sve, samo ne srećne....

Znam da je u ovim trenucima bila najsrećnija....Jimin i ona bi sedeli za istim tim stolom i pričali, smejali se, a sada....

Samo što ne zaplače....

Pitam li se kako bi Jimin reagovao da čuje šta se zaista desilo....i da li bi bilo išta drugačije da je ona trčala za njim taj dan....

Ali sada je kasno za to....

Ne znam da li su raskinuli ili su u svađi, i ne želim da znam....ali ne mogu da je gledam takvu....

Izdahnula sam i pogledala okolo....

Jisoo i Jin su se smejali nečemu....to mi je izmamilo osmeh na lice....

A Tae i Jennie....šta se sa njima dešava?....

Tae se čudno ponaša u poslednje vreme....namršten je i uopšte ne započinje priču....a i kada priča, zvuči zamišljeno i preozbiljno....

Ahh, nedostaju mi on i Jimin zajedno....uvek bi zbijali neke šale, a sada....

Sada on gleda napred, ne znam ni ja gde....dok Jennie ćuti i ne progovara....

Eh, pitam li se šta se dešava sa njima....

Zatim sam ja pogledala u svog princa....

Već me je gledao i izvio je osmeh....

Prišla sam mu licem i spojili smo usne....

Ja ne želim da se nas dvoje posvađamo....da on grli drugu ili me zamrzi....

Želim da me zauvek voli....da me čvrsto zagrli i ne pušta....kao ni ja njega....

Odvojili smo se i pogledali u oči....nasmejao se i cmoknuo moj obraz....*

Jk- ehh, kraj leta....

Ja- da....jako je brzo prošlo....

Jk- ali je bilo super

Ja- daa....*nasmejali smo se i pogledali u smeru sunca....

A zatim nam je pažnju privukla Rose....

Pogledali smo ka njoj....a njoj su, na već njeno pretužno lice, skliznule krokodilske suze....

Osetila ih je i izdahnula, obrisala ih....ali one su same navirale i nisu prestale da teku niz njene obraze....

Ubrzo su je svi skontali i sklupčala se....savila je kolena i zabila glavu u njih....*

Ja- Rosee....*čula sam njen plač....*

J- a neee, nemoj da plačeeeeš *prišao joj je Jin i zagrlio ju je*

Js- mojim teeee

R- ali kako? Kako da ne plačem?....

Jk- eh, Jimin je baš tvrdoglav....neće uopšte da se javi

R- da! Ne odgovara mi na poruke, neće ni da čuje za mene....*plakala je sve vreme....*

Th- em, ja mislim da je on i ljut....

Jn- i tužan

Jk- povređen

Ja- ali da on tebe i dalje voli i zauvek će te-

R- neće! Ja sam za sve kriva! Zašto sam se uopšte upoznala sa tim debilom, Stivenom, on mi je sve upropastio!....*zagrlio ju je Jin jače dok je ona plakala i plakala....*

Ja- ohohoooo *pogledali su me*

Ja- e, ako vidimo Stivena, Kook i ja ćemo uzeti bejzbol palice i u isto vreme ga opičiti po glavi

Jk- hahahahahahha

Ja- ima da prsne kao lubenica

Jk- ali nema šta da prsne jer nema ništa u toj glavi

Js- hahahahah

J- vidi Rose, on je takav sada, možda još malo i neće više....

Th- previše on tebe voli....*malo se smirila....

Ćutke je posmatrala svoja kolena dok smo mi posmatrali nju....*

R- ne znam šta da kažem....ne mogu da verujem u to dok se ne desi....*pogledala je kroz prozor*

R- ja njega zaista volim i....želim sve da mu kažem....ali on ne želi da me sluša

Th- njegova greška

R- da, ali nije velika kao moja....samo želim da se od ovoga ništa nije dogodilo, da je sve ovo bio san i da, kada se probudim, će on biti tu da mi se opet nasmeje i zagrli i sve i....*opet je zaplakala i zabila glavu u svoja kolena....

Bilo je bolno gledati je kako pati....

Prišla sam joj i ja i zagrlila je od nazad....

Svi smo stajali i ćutali, slušali kako ona tužno plače....

Pustili smo je da se smiri....

Nastavili smo da ćutimo još narednih 20 minuta nakon što se isplakala....

Onda smo svi ćutke krenuli kući....

Ja sam bila pored Rose i dalje je grleći, Jisoo, Jin i JungKook iza nas, a onda Tae i Jennie....

Pa....kraj nije bio baš sjajan....*




Evo gaaa, još jedan deo! Nadam se da vam se sviđa!

Vott i comm

Poyy

xoxo

Iskra ^^®




🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜🔜

FOREVER YOUNG  [BP]  ✔️Where stories live. Discover now