Lisa POV:
*vreme brzo leti....
Od novembarske ledene kiše smo prešli na beli sneg....
Kapi vode su se kristalizovale i postale pahulje....milijarde njih, dvaka drugačija....
Kao i ljudi....
Ali kada padnu na tlo, formiraju jednaku masu....beli sneg....
Kao i ljudi....
Zanimljivo je upoređivati tako nezanimljive stvari i praviti ih zanimljivim....
Često odlutam u svoj svet ovih dana i zatvorim se na kratko....
Nekada mi je to predstavljalo sve vreme....a sada, samo kada sam umorna....
Nikada mi nije dosadno i nikad nisam sama....
Imamo naše malo društvance....
Jisoo, Jin, Jennie, Tae, Rose, Jimin, Kookie i ja smo postali nerazdvojni....
Osećam se kao da imam 3 sestre i 3 brata....ovaj ostatak znate i sami....
Svaki dan proveden sa njima je dragocen, ispunjen....uvek se lepo zabavimo....
Mislila sam da ovako nesto nikada necu imati, a zapravo je sve vreme bilo pored mene, oko mene....u meni....
Jedan topao zagrljaj i poljubac bi mi uvek nabili temperaturu u obraze....na tome sam njemu zahvalna....
Što je tako brižan, nežan, drag, mio....
Vredi imati takvog dečka pored sebe....
Koji je uvek tu za tebe, kojem si preča nego bilo šta....najbitnija na svetu....
Zato je u mom telu osećaj topao, osećaj ljubavi....
A spolja je trenutno jeza na koži i crven nos....
Kao što sam rekla, novembarsku kišu je zamenio sneg....
Trenutno se nalazimo svi zajedno na trgu, uz toplo kuvano vino ili toplu čokoladu se domunđavamo i čekamo 1. januar....
Ne mogu da verujem....kraj još jedne godine....
Ali ne i bilo kakav....ovaj je poseban....
Po prvi put se sa nekim ruku pod ruku držim u ogromnoj masi ljudi i ponosim se time....
Po prvi put se iskreno smejem....iskreno volim....
Zato zračim pozitivnom energijom večeras....
Svi su imali osmehe na licu....svi su bili veseli i srećni....
Ni ovaj sneg nam nije pokvario raspoloženje*
Jin- brrrrr, kako je hladno
Js- a daj, ne žali se
Th- meni je lepo, ne znam za vas ali gradom vlada novogodišnja euforija
Jn- daa
Jm- lepo je videti ovoliko ljudi i sve i..
R- ja bih pre rekla da je za tebe lepo videti štandove sa slatkišima, grickalicama i alkoholom
Svi- ahahahahahahaha
Jm- dobroo, možda jeste i to, ali ti si mi bitnija!
Ja- aaaaaha, priznao je
Jk- čestitam....*zbivali smo šale između i kikotali se....
Dobro Tae kaže, praznična euforija vlada gradom....
A i Jimin ima pravo....
Ovim ledenim vazduhom uspeva da se oseti sladak miris čokolade i šećera....
ESTÁS LEYENDO
FOREVER YOUNG [BP] ✔️
FanficProšlost....da li zauvek ostati mlad?....nas 4....najbolje drugarice....BLACK PINK....FIGHTING!!!!...