38. DEO: težak dan....

43 5 7
                                    

Lisa POV:

R- a da odeš sa njim na piće?

Ja- ne

Jn- a bar da popričate?

Ja- ne

R- dopusti mu da ti kaže ono što ima

Ja- ne

Jn- Lisa!

R- samo se patiš!

Ja- ne

R- jooooj!

Jn- tebe treba tući!

R- pa šta ako je pogrešio? Svakome se dešava! Kao i meni

Jn- i meni

R- i Jisoo takođe

Jn- a i JungKook-u isto

R- i sad time što ti njemu ne dopuštaš da ti ispriča istinu....ti grešiš

Jn- bolje ga saslušaj, pa taman on ne bio u pravu

R- da

Jn- mi ti govorimo iz našeg iskustva koja si videla

Ja- ne želim da se bakćem više sa time, sa njim....nije mi stalo *tada su stale, a ja sam se okrenula i pogledala ih*

Jn- ne moraš uvek da glumiš silu i bezosećajnu devojku koja ne prašta, znaš?

R- znamo da nisi takva, ili bar znam da ćeš kad tad popustiti, a ovim sama sebi praviš problem

Jn- bolje popusti što pre i reši ga brzo....

*ćutala sam i pogledala negde u daljinu....a njih dve su me prošle....

U pravu su....a ja se bojim suočavanja sa istinom....

Nastavila sam da šetam za njima....

Bojim se da mi ne kaže nešto što mi se neće svideti....bojim se da....ne znam....

Da mi samo ne nabije svu tu laž još više na nos....ili da kaže nešto u redu, a da se ja iznerviram bez razloga....

Poznajem dobro sebe....tako sam tvrdoglava i tako teško popustim....mogu da se ljutim zauvek i da teram po svome....

Bojim se da propustim ono....ono što mi je bitno....za čim mi je stalo....i da se kajem posle....da posle povratka nema....

Izdahnula sam....

Uskoro smo ušle u školu....

Prolazile smo hodnicima, a ja sam htela samo da odem kući i da plačem....

Ne bi mi ništa pomoglo u ovom trenutku....

Došle smo do učionice i čekale da uđemo....a ja sam gledala dole....i videla meni dobro poznate crne timberland kanađanke kako prolaze....i staju naspram mene na nekoliko metara....

Zaboravila sam da imamo čas pored njega....

Spustio je svoju crnu najkovu torbu i vrhovi cipela su gledali u mene....kao i njegove smeđe oči....nisam ga gledala, ali znala sam da on gleda u mene....osetila sam to....

Znam kako diše....kako se sada oseća....znam sve....

Izdahnula sam i podigla glavu....bila sam u pravu....

Gledale su me njegove tužne oči....

Kookie....

Ne mogu da lažem samu sebe kada mi nedostaješ....

Ali ne mogu ti tako lako oprostiti....

Uskoro je moj provesor došao i krenuo da otključava učionicu....

FOREVER YOUNG  [BP]  ✔️Where stories live. Discover now