*sledeci dan*
*dosle smo u skolu, nasmejane i uzbudjene zbog Rose.....
Danas ide na spoj sa svojim princom na belom konju....
Ceo dan je srecna i nasmejana....
Ne moze joj nista pokvariti ovaj dan....*
R- jaoooo, kako sam uzbudjenaaaa
Ja- hahahahahaha
R- jedva cekammmm.....a sta da obucem? Sta cu sa kosom? Koliko imam vremena kada dodjem kuci? *krenula je tako da prica, a ja prevrtala oci i smeskala se....
Stvarno se zaljubila i srecna sam zbog nje.....
Videti je srecnu mi je sasvim dovoljno....uvek mi je bila kao sestra bliznakinja....podrzavacu je u bilo cemu....
Dan je suncan i topao...veoma topao....
Miholjsko leto...heh...
Sunce obasjava ceo Seoul, sija u punom sjaju....
Jutranje rose na cvecu i drvecu vise nema....
Ulicama se oseti miris peciva iz pekara i mami djake njime....
Svi su dobro raspolozeni i nasmejani....
*5:35, kraj 6. casa*
I kuci, hvala bogu....
Rose je previse srecna, ne moze da doceka..
Stalno brblja o njemu, sta ce obuci, kako da namesti kosu, kakva sminka...
Ja se smejem jer je stvarno smesna....
Stigle smo kuci i videle dve porcije nudli na stolu i dve koka kole....
Jennie i Jiso su na poslu, u tom kaficu gde ce se Rose i taj misteriozni decko naci....*
R- moram brzo da jedem i da odem da operem kosu..*krenula je da jurci po kuci, ostavlja stvari...
Prevrnula sam oci i ostavila torbu, sela za sto, uzela stapice i krenula da jedem, gledala je kako juri...
Opusteno sam jela a ona celo vreme pricala....
Zatim je zbrisala u svoju sobu, uzela peskir, ves i otisla u kupatilo...krenula da pere svoju dugacku kosu...
Ja sam legla na krevet u njenu sobu i vrtela po telefonu sta ima na socijalnim mrezama...
Ehh, blago njoj, ona ide na spoj a ja jos nikog nisam pogledala tim ocima....
Nikad nisam bila zaljubljena....previse sam bila opterecena time da sam najbolji djak i da me niko ne ismeva....
Uvek bila u svojoj klupi i citala knjige...
No, volim da budem i svom svetu, u mislima jednog pisca i knjige, tumacim knjigu i otkrivam sebe.....
Necije misljenje moze skroz da promeni coveka, da promeni njegovo misljenje i pogled na svet.....kao i meni dosta puta....
YOU ARE READING
FOREVER YOUNG [BP] ✔️
FanfictionProšlost....da li zauvek ostati mlad?....nas 4....najbolje drugarice....BLACK PINK....FIGHTING!!!!...