Insane , inside the danger gets me high
Can't help myself got secrets i can't tell
I love the smell of gasoline
I light the match to taste the heat
I've always like to play with fire
Play with firePeter kantine geldiği gibi kendini Harry ve MJ'nin arasına attı ve Harry'nin elindeki kaşarlı tosttan büyük bir ısırık aldı.
"Tanrım Peter eğer isteseydin sana da bir tane alabilirdim.""Gerek yok , seninkini yemek daha eğlenceli."
Harry gözlerini devirdi.
"Ha bu arada kimya dersinde yanına oturan çocuğu görmedim sanma. Bugünün Alissa'nın günü olduğunu biliyorum."Peter tam elini MJ'nin jelibonlarına doğru uzatıyordu ki Harry'nin söylediği şeyle anında öksürmeye başladı. MJ ise Peter'ın bu haline kahkaha atarken bütün kantin bu kadar sesin üzerine onlara dönmüştü.
Harry ikiliyi susturmaya çalışırken mırıldandı.
"Eh böyle bir tepki vericeğinizi bilsem burada söylemezdim."Peter da MJ de normale döndükten sonra konuşmaya devam etti.
"Ayrıca senin şu sevgilin yüzünden Alissa boşta kaldı ve benim partnerimle yaptı ben de salak Jackson'la yapmak zorunda kaldım. O çocuk gerçekten sinirlerimi çok bozuyor bütün ders küçük Peter'ıma bakmaktan bana yardım bile etmedi her şeyi tek başıma yaptım." Son cümleyi yakınarak söylemişti.Konuşmanın ilginçleşmesi üzerine MJ de konuşmaya dahil olmaya karar verdi.
"Peter sen de durdun durdun aynı haftada kaç kişi çıkardın başımıza şimdi Harry bir türlü susmayacak.""Tabii susmıycam. Benim küçük Peter'ımın iki tane talibi çıktı niye susıyım? Hem bana şu çocuğun ismini söyleyin de ship adı bulıyım." MJ'den cevap gelmeyince Peter gözlerini devirerek Harry'e cevap verdi. "Wade."
"Tamam , bana birkaç gün verin ve ship adınız hazır.""Bak Harry hayallerini yıkmak istemem ama benden o şekilde hoşlandığını sanmıyorum."
Peter MJ'nin bakışlarına omuz silkti ve sözlerine devam etti. "Muhtemelen benim yanıma gelmesinin tek sebebi okuldaki tek arkadaşı ben olduğum içindir."Peter'ın bu söylediğiyle daha çok dayanamayan MJ konuşmaya başladı. "Sen çocuğun tipini falan gördüğüne emin misin ? İstese burdaki başka birileriyle hatta Flash'ın tayfasıyla bile arkadaş olabilirdi."
"Eh koridorda yaptıklarından sonra bu şıkkı elemesi gerekiyordu zaten."
"Sen varya hayatımda gördüğüm en kör** insansın.""Bir dakika bir dakika , noldu ki koridorda."
MJ , Peter daha ağzını açamadan cevap vermişti bile.
"Flash Peter'a sataşırken onu durdurdu ve Peter'ı o salaktan kurtardı. Ki bence sırf bunun için bile sevilebilecek bir insan."
"İyi de ben onu sevmediğimi söylemedim ki."
Harry bu sefer MJ'den önce cevap verdi.
"Öyle bir şey söylesen emin ol kimse inanmaz zaten sana."~
Okulun bittiğini haber veren zilin duyulmasıyla bütün Midtown öğrencileri koşarak okuldan çıkmaya başlamışlardı. En önde ise Peter vardı tabii ki. Bu günün en sevdiği saatlerinin , Harry'nin değimiyle "örümcekçilik" oynadığı saatlerin , başladığı anlamına geliyordu.
Okulun arkasında bir ara sokağa girdi ve hızla üstündekilerden kurtulmaya başladı. Önce üstündeki sweatshirtten kurtuldu ardından da pantolonun düğmelerini açmaya başladı. Ve çoktan eline aldığı kostümünü giydikten sonra önündeki binaya bir ağ attı ve sonra da öbürkine...
O sırada ise arkasında ağzı açık ona bakakalmış bir Wade bıraktığından haberi yoktu.
<<<<<<<<
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blinde ||SPIDEYPOOL TEEN AU||
Fanfiction"Önce kendini sınıfa tanıtman gerek tatlım." "Wade , Wade Wilson." Bunu söylediği gibi çantasını ayağının altına atarak adının yeni Peter olduğunu öğrendiği çocuğun yanındaki sıraya çöktü. (03.07.18) (Tamamlanmıştır ama finali de dahil olmak üzere b...