ArmyAndPotterhead geçmiş olsun bölümüne hoş geldiiiin şu aralar herkes hasta oluyo zaten o yüzdeen hasta olanlar da kendilerine kabul edebilirler bölümü :)
And my heart won't beat again
If i can't feel him in my veins
No need to question, I already know
It's in his dnaHepsi masaya oturalı yaklaşık sadece birkaç dakika olmuştu ve Tony o birkaç dakikanın tamamında da önündeki yemeğe dokunmamış , gözleriyle Wade'i öldürmeye çalışıyordu.
Wade'inse Stark'ın bakışlarından kaçmaya çalışırken yapmadığı şey kalmamıştı.
Wade'in önündeki suyu üçüncü kez bitirişiyle Tony'nin ona bakışlarını fark eden Steve sevgilisinin bacağına bir tekme geçirdi ve genç adamı rahatlatmak istercesine konuştu.
"Nasılsın Wade ?"Wade yutkundu.
Halbuki yemeğin sonuna kadar konuşmadan oturmayı hayal etmişti.
"İyiyim efendim. Siz ?"Tony Steve konuşamadan araya girdi.
"Biz de iyiyiz."
Ardından Wade'i korkutan bir ses tonuyla konuşmaya devam etti.
"Wade neden buradasın biliyor musun ?"Tony Stark'tan diss yiyeceksin hazırla bence kendini
Kapa çeneni
Tony kendi sorusunu kendi cevapladı.
"Çünkü Peter inatla ona zarar vermeyeceğini ve sana güvenmem gerektiğini söylüyor neden sana güvenmeliyim Wilson ?"Steve ani çıkışıyla Tony'e 'az yavaş git' bakışlarını atarken Tony onu umursamadı ve Wade'e döndü.
Wade otuz dakikada yüzüncü kez yutkunduktan sonra ağzını açtı ama aklına söyleyecek bir şey gelmiyordu.
Gerçekten Stark neden ona güvensindi ki ?
Daha o bile kendine tam olarak güvenebilmiş değildi.Wade söyleyecek bir şey ararken gözleri ona güvenle bakan Peter'ı buldu.
Genç adam dudaklarını oynatarak konuştu.
'Rahatla'Wade derin bir nefes aldı.
"Tamamen güvenilir ya da çocuğunuz olsa emanet edilecek biri olmadığımı biliyorum. Ama sizi temin ederim konu Peter olduğunda ben bu değilim."Steve gülümsedi , Wade'in cevabı hoşuna gitmişti.
Ve Tony Wade'e hâlâ görürüz bakalım bakışlarını atsa da onun da hoşuna gittiğini bilecek kadar kocasını tanıyordu.Wade Peter'ın ona iyi gidiyorsun dercesine sırıtmasıyla derin bir nefes verdi.
Bu yemeğin nasıl geçeceğiyle ilgili aklında bir sürü senaryo çizmişti ve çoğu senaryonun sonu pek de iyi değildi.Doğrusunu söylemek gerekirse hiçbir senaryonun sonu iyi değildi.
Hatta bir tanesinin sonunda neredeyse ölüyordu ki bunun onun için imkansız olduğunu da düşünürseniz senaryoların pek de iyi olmadığını anlardınız zaten.
Wade daha yeni rahatlamışken Tony'nin yine konuşmaya başlamasıyla bunun çok da uzun sürmeyeceğini anlamıştı.
"Peki Peter'a Deadpool olduğunu ne zaman söyledin Wade ?"
Ooh oh mis gibi soru. Ben en son matematik sözlüsünde böyle stres olmuştum bence kaçalım yani sonuçta stres genç öldürüyo
Ölümsüz olduğumuzun farkındasın değil mi ?
Ben yine de stresin yararlı olduğunu düşünmüyorum.
Yani kaçalım.Ben de Peter'sız bir hayatın yararlı olduğunu düşünmüyorum napıcaz bu işi ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blinde ||SPIDEYPOOL TEEN AU||
Fanfic"Önce kendini sınıfa tanıtman gerek tatlım." "Wade , Wade Wilson." Bunu söylediği gibi çantasını ayağının altına atarak adının yeni Peter olduğunu öğrendiği çocuğun yanındaki sıraya çöktü. (03.07.18) (Tamamlanmıştır ama finali de dahil olmak üzere b...