Been about three days and I'm coming back
I'm about four minutes from a heart attack
And I think you make maniac
But you don't know , ohPeter elindeki cipsi sehpaya bırakıp Wade'in yanına kanepeye oturdu.
Yemek biteli en fazla bir saat kadar olmuştu ve Peter nihayet kendi evine gelebilmiş Wade de onunla gelmişti.Ama şu an onun yanında olmasının bir anlamı yoktu çünkü Wade inatla onla konuşmuyordu.
"Wade benle konuşacak mısın artık ?"
"Hayır."
"Ama-
Wade kollarını göğsünde bağlayıp sırtını Peter'a döndü.
"Konuşmayı keser misin artık. Küsüm diyorum anlamıyor musun ?""İyi de ne yaptım ki ben ?"
Peter tabii ki ne yaptığını biliyordu.Tony aklına gelen fikirle Wade'in güvenilir biri olup olmadığını anlamak için bir senaryo yazmıştı ve arkadaşı Rhodey'i çağırıp Peter herhangi tehlikeli bir durumda kaldığında Wade'in ne yapacağına bakmıştı.
Ki böylece Tony'e Wade'in ona asla zarar vermeyeceğini ve güvenilir biri olduğunu kanıtlamıştı ama şimdi de Wade ona yalan söylediği için onla konuşmuyordu.
"Bana oyun oynadın !"
"Ama benim elimde olan bir şey de-
"Bana ne."
Peter iç çekti.
Wade'in kırılmasını anlayabiliyordu. Ama bu onun elindeki bir şey de değildi ki."Wade."
Tabii ki Wade Peter'a bakmıyordu bile.
"Waadeeee."
Hâlâ onla ilgilendiği söylenemezdi.
"WADE !"
Hayır Wade kesinlike onla hiçbir şekilde ilgilenmiyordu.Normalde onla ilgilenmeden geçirebildiği tek bir saniye bile olmazdı ama.
"Tamam. Beni affetmen için ne yapmalıyım ?"Wade burnunu havaya kaldırıp hıhladıktan sonra konuştu.
"Bilemiyorum."Peter iç çekti.
"Hadi ama Wade , bana sonsuza kadar küs kalamazsın.""Hayır kalabilirim , buna yetecek kadar zamanım var."
Peter göz devirdi.
"Yani bana sonsuza kadar küs mü kalacaksın ?"Wade yüzünü hâlâ Peter'a dönmezken konuştu.
"Bilemiyorum belki."Peter iç çekti.
"Ne istiyorsan söyle tamam mı ? Sana söz veriyorum yapacağım. Ama benle barışacaksın."Wade bütün konuşma boyunca ilk defa ona döndü.
"Ne istersem mi ?""Evet ne istersen."
"Gerçi şu anki bakışların beni korkuttu ama olsun ne istersen yapacağım.""Tamam ben karar verdim."
Sen de dünden hazırmışsın hee
Ya bir sus merak ettim ben neye karar verdiğini
Kesin yine aptal aptal bir şey düşünmüştür bu ne merak edicen
Sus bir sus
"Bir günlüğüne kölem olacaksın."
Ha ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Blinde ||SPIDEYPOOL TEEN AU||
Fanfiction"Önce kendini sınıfa tanıtman gerek tatlım." "Wade , Wade Wilson." Bunu söylediği gibi çantasını ayağının altına atarak adının yeni Peter olduğunu öğrendiği çocuğun yanındaki sıraya çöktü. (03.07.18) (Tamamlanmıştır ama finali de dahil olmak üzere b...