Part 10

2.5K 241 15
                                    

Luhanကို ​ေက်ာျပင္​​ေပၚတင္​ကာ

ကမ္​း​ေျခက​ေန အခန္​းသို႔ျပန္​လာလိုက္​တယ္​....

" အဆင္​​ေျပရဲ႕လား ''

" ​imm.... sorryကြာ....luhanက ​ေရမကူးတတ္​တာ သတိရသြားၿပီး စိတ္​ပူလို႔​ မင္​းတို႔ကိုေအာ္​မိလိုက္​တာ....''

" ရပါတယ္​ကြာ....က​ေလး ဘာမွမျဖစ္​တာပဲ​ေတာ္​လွၿပီ ''

" ​ေက်းဇူးကြာ....''

" hyung တို႔ miyan ကြၽန္​​ေတာ္​စိတ္​ပူ​ေအာင္​လုပ္​မိၿပီ ''

" gwinchanar သြားနားလိုက္​ဦး...အရမ္​းလန္႕သြားတယ္​မလား.....''

" nae ''

" မင္​းတို႔ဘာမွမစားရ​ေသးဘူးမလား....မွာထားလိုက္​ ဗိုက္​ဆာ​ေနၾက​ေရာ​ေပါ့....သူ​ေဆးမ​ေသာက္​ခင္​တစ္​ခုခုစားဖို႔လည္​းလွမ္​းမွာထား​ေပးပါ....ငါ​ေရခ်ိဳးဦးမယ္​ ''

" kudae ငါမွာထားလိုက္​မယ္​ ''

အခန္​းထဲဝင္​လာလိုက္​ၿပီး

" ​ေရမခ်ိဳးလို႔​ေတာ့မရဘူး....သဲ​ေတြနဲ႔....ခန ဒီမွာထိုင္​​ေန....ကိုယ္​​ေရအျမန္​ခ်ိဳးၿပီး ​ေရ​ေႏြးစပ္​ခဲ့​ေပးမယ္​ ''

" kudae ''

" arjushi.....အက်ႌၿပီးၿပီလား....''

" wae.....မလဲရ​ေသးဘူး.....ဟို​ေလ.....ခန....ကြၽန္​​ေတာ္​့ကို ​ေခါင္​း​ေလွ်ာ္​​ေပးလို႔မရဘူးလားဟင္​....သဲ​ေတြမ်ားႀကီးပဲ....''

" kudae....''

" ဝင္​လာလို႔ရၿပီ.....ကြၽန္​​ေတာ္​ robeဝတ္​ၿပီးၿပီ ''

" အင္​း ကိုယ္​လာၿပီ ''

" ဟီး.....အ​ေမၿပီးရင္​ arjushiက ပထမဆံုးအႀကိမ္​​ေခါင္​း​ေလွ်ာ္​​ေပးဖူးတာပဲ ''

​Bathtubထဲဝင္​လိုက္​ၿပီး ​ေဘာင္​​ေပၚ​ေခါင္​းတင္​ကာ....

" ​ေလွ်ာ္​လို႔ရၿပီလား ''

" nae ရၿပီ ''

ကြၽန္​​ေတာ္​သ​ေဘာက်တဲ့ သူ႔ရဲ႕ ဆံသားႏုႏု​ေလး​ေတြ.....

" ျမန္​ျမန္​​ေလွ်ာ္​မယ္​​ေနာ္​....ဖ်ား​ေတာ့မယ္​ ဒီထက္​ၾကာရင္​....''

" nae....''

" ငယ္​ငယ္​က ကိုယ္​ကယ္​ခဲ့တာကို မွတ္​မိလား ''

Only You Where stories live. Discover now