~Oliwia~
-To już chyba wszytko - powiedziała mama pakując ostanie ubrania do walizki - Czy sprawdziłaś czy twoje rodzeństwo spakowało wszytko o co prosiłam?
-Tak. Wszyscy mają bieliznę, dwie piżamy, dziesięć koszulek i spodenek lub spódnic, adidasy, klapki, czapki z daszkiem, ręczniki plażowe, stroje kąpielowe, szczoteczki do zębów, płaszcze przeciw deszczowe, długie spodnie i dwa polarki w razie gdyby było zimno.
-A ubrania do kościoła? W końcu nie jedziemy tylko na wakacje, ale też na chrzest.
-Też mają - odparłam po dłuższej chwili namysłu - mieli jeszcze spakować sobie to co sami chcą.
-Dobrze. W takim razie sprawdzimy kto jest już gotowy. Ania i Hania spakowane? - spytała mama stając na korytarzu, aby dziewczynki mogły ją usłyszeć.
-Tak mamo!
-Amielia?
-Gotowa!
-Łukasz?
-Spakowany od dziesięciu minut i dwudziestu pięciu sekund!
-Dobrze. Leon?
-Spakowany!
-I Róża...
-Spakowałam siebie i ją - odparłam.
-Wspaniale. W takim razie możemy już znosić walizki na dół.
Chwilę później w całym domu było już słychać walenie walizek. Moje rodzeństwo zrobiło sobie wyścig kto pierwszy zejdzie na dół po schodach ciągnąc za sobą torbę.
-Wygrałem! -krzyczał Leon.
-A właśnie, że nie! To ja wygrałem! -awanturował się Łukasz, który zawsze musiał rywalizować z Leonem- Oliwia powiedz nam, kto wygrał?
No tak. I zawsze ja muszę być sędzią. Dlaczego oni stawiają mnie w takiej trudnej sytuacji? Z opresji wyciągnęła mnie mama każąc wszystkim natychmiast wsiadać do auta.
Nasz samochód jest dosyć duży. Tato musiał zdawać jeszcze jedno prawo jazdy, żeby móc jeździć tak dużym autem jak nasze. Z przodu znajdują się trzy miejsca. Tak samo pośrodku i z tyłu.
Ja siadam zawsze koło rodziców z przodu. Z tyłu siadają Leon, Łukasz i Amelia, a pośrodku miejsca mają Ania, Hania i Róża.Tata pakował jeszcze przez pięć minut nasze bagaże, a następnie wszyscy już siedzieliśmy w aucie.
CZYTASZ
Pod jednym dachem z moim rodzeństwem
Teen FictionŻycie nie jest łatwe, gdy mieszka się pod jednym dachem z szóstką młodszego rodzeństwa. Oliwia zdążyła już się przyzwyczaić - gdziekolwiek jest i cokolwiek robi tam jest i jej rodzeństwo. ~Co się stanie, gdy w życiu dziewczyny pojawi się przystojny...