Bilo je jutro, vuk je bio kao hipnotiziran onom ogrlicom. Mila se spremala za otići u jutarnji lov. Vuk je pogledao u ogrlicu i počeo se grčiti. Mila to nije primjetila već je otišla. Dok je Mila lovila, vuk je nestao. Nešto mu se dogodilo. Pretvorio se u čovjeka. Bio je vukodlak, i nije si mogao priuštiti da Mila to zna. Pretvorio se u mladića crne kose i crnih očiju. Na ruci je imao tetovažu mjeseca. Nešto kod te ogrlice ga je natjeralo da se pretvori natrag u čovjeka. Dok se to događalo, na Milinoj ruci se stvarala ista tetovaža mjeseca dok se njena ogrlica počela grijati i peći Milu. Zavrištala je od boli i pokušala otrgnuti ogrlicu ali nije mogla. Pala je na pod i ugledala tetovažu na ruci. Prestrašeno je potrčala natrag.
***
Kada se vratila, ugledala je mladića koji je zapravo bio njen vuk. Ogrlica više nije pekla. Imao je isto godina koliko i ona. "Hej, t-tko si ti?" Upitala je a mladić ju je prestrašeno gledao. "Ja sam Marko." Rekao je. Marko je bilo njegovo pravo ime. "Ja sam Mila." Rekla je dok joj je Marko pružao ruku. Umjesto rukovanja ga je zagrlila. "Rukovanje? Stvarno?" Rekla je na što se Marko nasmijao. To je naučila od Tee. Odjednom je napravila tužan izraz lica jer se sjetila kako su se one zagrlile. "Hej,jesi dobro?" Upitao je i uhvatio ju za rame. "D-dobro sam" Rekla je kroz suznih očiju. Podignuo joj je glavu tako da ga gleda u oči. "Sve će biti u redu." Rekao je. "Ne znam bi li trebao biti ovdje.. Postoji jedan crni vuk." Rekla je, a Marko se dvoumio podosta dugo hoće li joj reći ili ne. "Mila, sjedi na svoj panj." Rekao je. "Kako znaš da je to moj panj?" Upitala je. "Zato što sam ja taj crni vuk." Rekao je i Mila ga je istoga trenutka ošamarila. "Hej! Čemu to?" Upitao je držeći se za obraz. "Svo ovo vrijeme želim s nekim razgovarati, a ti si mogao biti čovjek!" Rekla je. "Pa nisam znao kako ćeš reagirati! Usput, upravo si saznala da mogu postati vuk i to ti je najveća briga?" Rekao je sa zbunjenim izrazom, ali i malenim osmijehom ."Čekaj malo.." Rekla je. "Što sad?" Upitao je. "T-ti si nekakav vukodlak. Tako sam ljuta na tebe da sam zaboravila kako si mi rekao da si vukodlak! Vukodlaci ne bi trebali postojati! I što je ova tetovaža?" Neprestano je govorila, držala se za glavu i naposljetku mu pokazala tetovažu na ruci. On je njoj pokazao na svoju i to je sve odgovorilo. "Znači da sam i ja nekakav.. V-vukodlak?" Upitala je a on je kimnuo glavom. "Čekaj, postoje li vampiri?" Upitala je. "Ne." Rekao je i nasmijao se. "Nije smiješno!" Rekla je dureći se. "Da, je!Ne vjerujem da vjeruješ u takve stvari." Rekao je. "Pa ti si vukodlak!" Rekla je a Marko je sada shvatio da je Milino pitanje bilo sasvim logično. "A sad, vratimo se na ono da sam i ja nekakav vukodlak." Rekla je a Marko je počeo odgovarati. "Znači, na puni mjesec ću se pretvoriti. A svemir je nekako nas dvoje doveo jedno do drugoga kako bih ja saznala istinu o sebi. Svemir me mrzi!" Rekla je a Marko je kimnuo i počeo se smijati na onu zadnju rečenicu.
***
Marko je obećao Mili da će ostati u ljudskom obliku dok se ona ne preobrazi, a trenutno istražuju sve o njenoj ogrlici. Zašto je navela Marka da se pretvori natrag u čovjeka, zašto je pekla Milu i zašto ju ne može skinuti.
Marko
YOU ARE READING
Vuk i ja
FantasyNe želim vam ništa odavati, pročitajte i saznajte. 22.8.2018.-#1 Wolf 24.8.2018.-#1 Magija 24.2.2022.-#1 Werewolf 6.3.2022.-#1 Angst 7.3.2022.-#1 Action 2.4.2022.-#1 Vještica