Tea je ušla u sobu. "Samo sjedni i izliječiti ćemo to." Rekla je i nasmiješila se. Marko je sjeo i ona je sjela kraj njega. Marko je krenuo skidati majicu zbog rane. "Nije potrebno." Rekla je i zaustavila ga rukom. "Ja bih to voljela vidjeti." Rekla je Sara s vrata. "Samo idi." Tea je rekla na što se Sara namrštila i otišla. "Duboko diši." Tea je rekla na što je Marko počeo duboko disati. Počela je izgovarati čaroliju. "Samo ostani miran." Rekla je i za nekoliko minuta je bio dobro. "Hvala ti Tea. Ovo je čudesno!" Rekao je i zagrlio ju. "Nema problema." Rekla je i nasmiješila se. "Znaš, možda bi trebao ugasiti ove svijeće. Ipak smo u drvenoj kolibi." Rekao je. Tea je kimnula glavom i pomogla mu. "Kako ti se to uopće dogodilo?" Upitala je. "To je duga priča." Rekao je i uzdahnuo. "Imam vremena. Zapravo, nemam. Ali svejedno mi reci!" Rekla je i sjela na pod. "Dobro.." Rekao je i sjeo na pod.
***
"Pa to je bilo napeto." Rekla je, a Marko se nasmijao. "Moram te pitati nešto." Rekla je. "Što to?" Upitao je. "Ti i Mila.. Što se događa među vama? Jeste li skupa ili prijatelji? Ili ste u svađi?" Upitala je. "Iskreno Tea, ne znam. Ja ju volim, i mislim da ona voli mene. Ali možda je više nikad ne vidim." Rekao je i uzdahnuo. "Ljubav uvijek pronađe put ."Rekla je. "Znaš, nemam mnogo vremena. Još samo dvadeset minuta." Rekla je. "Onda razmisli o tome kako ćeš izvući Milu!" Rekao je. "Ja već imam plan." Rekla je i namignula mu. "Ovih dvadeset minuta što imam, reći ćeš mi sve što se događalo." Rekla je. "Ako ti tako kažeš.." Rekao je s dubokim uzdahom.
Marko je sve ispričao Tei. "Brzo ideš, reci mi što ću sa Sarom?" Upitao je. "Samo ju nemoj izgubiti." Rekla je. Odjednom je počela nestajati i za nekoliko minuta se vratila tamo. "Bok, Tea." Rekao je tužno. "Zar je već otišla?" Sara je upitala. "Da." Rekao je tužno. "Zašto si to napravila?!" Upitao ju je. "Misliš vratila se ovdje?" Upitala je. Marko ju je oštro pogledao. "Imam svoje razloge." Rekla je i pogledala u pod. Marko si je morao priznati da ga je vampirica malo zbunila. "Kasno je, ja idem u krevet." Rekao je i otišao u krevet. Sara je otišla van iz kolibe i popela se na stablo. Nervozno je prošla rukom kroz svoju crnu kosu. U njenim crnim očima su se nakupljale suze. "Zašto sam se uopće vraćala? Ja sam samo smetnja ovdje.. Nikada ga neću vratiti." Rekla je i ostala sjediti na stablu.
YOU ARE READING
Vuk i ja
FantasyNe želim vam ništa odavati, pročitajte i saznajte. 22.8.2018.-#1 Wolf 24.8.2018.-#1 Magija 24.2.2022.-#1 Werewolf 6.3.2022.-#1 Angst 7.3.2022.-#1 Action 2.4.2022.-#1 Vještica