Mila je podigla Marka i pomogla mu da sjedne na panj. "Kako da pronađemo vješticu?" Marko je upitao. "Trebamo otići do onog alfe. On će znati gdje je vještica koja nam treba." Rekla je, a Marko se složio. "Mislim da ću bolje hodati ako se preobrazim u vuka." Rekao je. "Ako ti tako kažeš.." Rekla je Mila i preobrazila se u vuka. Kada su se oboje preobrazili, počeli su hodati. Nekada su malo zastali zbog Marka. Kada su došli, ugledali su alfu u šatoru. Ušli su u šator. "Zabranjeno je ući." Promrljao je. Kada je malo bolje pogledao, prepoznao je Marka i Milu. "Pa ti si postala vukodlak napokon!Kako radi ta ogrlica?" Upitao je i pokušao ju uzeti s njena vrata. Mila je zarežala, a alfa je refleksno odmaknuo ruke. "Što vas dovodi ovdje?" Upitao je, a Marko mu je prišao i pokazao ranu. "Treba vam vještica?" Rekao je i podignuo obrvu. Mila je kimnula svojom crnom, krznenom glavom. Alfa je oklijevao nekoliko minuta dok su ga Marko i Mila gledali s čuđenjem. "Što biste rekli kada bi mogli vratiti vašu prijateljicu na samo nekoliko sati?" Rekao je, a Mila je istoga trenutka skočila na alfu i zagrlila ga. "Marko! Ne mogu vjerovati! Možemo vratiti Teu!" Marko je čuo Milin glas u glavi. "Znači zove se Tea." Rekao je alfa. Mila ga je čudno pogledala. "V-vi me razumijete dok ste čovjek?" Alfa je čuo Milin glas u glavi. "Ja sam alfa. Što ti misliš?" Rekao je i nasmijao se. "Halo? Što je sa mnom? Mogu li ja sada biti uzbuđen?" Mila je čula Markov glas u glavi. Mila je došetala do njega i lagano mu se nasmiješila.
***
Marko i Mila su se vratili u šumu i preobrazili u ljude. Obukli su se i odmah zagrlili jedno drugo. "Vratiti ćemo Teu!" Viknula je uzbuđeno. "Da, ali samo na nekoliko sati." Rekao je Marko. "Koga briga!" Rekla je ne skidajući osmijeh s lica. "Kako da ju uopće vratimo?" Upitao je. Mila je nekoliko minuta razmišljala. "Bolje da odemo ponovno do alfe." Rekla je i potrčala natrag. Marko se tiho nasmijao i potrčao za njom iako je još uvijek osjećao bol. Kada su došli, upitali su alfu kako ju vratiti. "Trebati će vam žrtva." Rekao je. "Kakva žrtva?" Upitali su u isto vrijeme. "Treba nam netko tko je u rodu s njom." Rekao je, a Marko i Mila su se pogledali. "Pogledaj onaj kamen." Rekao je i pokazao prstom prema kamenu. Marko i Mila su pogledali. "Tamo tu osobu trebamo ubosti.." Rekao je i počeo nešto tražiti. "Ovim bodežom." Rekao je i uzeo srebrni bodež. Mila se bojala, ali odlučila je ostati hrabra. "Kada ubodemo tu osobu, otići će kod vaše prijateljice. Treba ju primiti za ruku kako bi se Tea vratila. Ovo je dio gdje postaje komplicirano. Vidite, možda se ta osoba vrati. Ako se ta osoba vrati, nekoliko sati kasnije se vaša prijateljica vraća gdje je bila. Ali ako se osoba ne vrati, Tea ostaje zauvijek na zemlji a osoba zauvijek tamo. Osobu treba žrtvovati na puni mjesec." Rekao je, a Mila ga je nijemo gledala. "J-ja sam joj sestra." Rekla je i malo mu se približila. "Onda se pripremi, za dva dana je puni mjesec." Rekao je, a Marko i Mila su otišli u šumu.
***
"Ako se ne vratim, što kažeš da napravimo onu drvenu kolibu? Za sjećanje na mene." Mila je upitala. Marku su se nakupljale suze u očima i zagrlio ju je. "Naravno da hoćemo." Promrmljao je kroz suze.
YOU ARE READING
Vuk i ja
FantasyNe želim vam ništa odavati, pročitajte i saznajte. 22.8.2018.-#1 Wolf 24.8.2018.-#1 Magija 24.2.2022.-#1 Werewolf 6.3.2022.-#1 Angst 7.3.2022.-#1 Action 2.4.2022.-#1 Vještica