21.

179 18 2
                                    

"Marko se zna brinuti za sebe." Rekla je Tea. "Da, ali.. Ne vjerujem Sari." Rekla je tužno. "Vraćaš se sutra." Tea je rekla. "Još ne vjerujem što se sve dogodilo u zadnjih nekoliko mjeseci." Mila je rekla potišteno. Tea ju je potapšala po ramenu i zagrlila ju. "Znam, sestro." Rekla je na što je Mila zaplakala. "Volim te." Mila je rekla "I ja tebe. Čak i ako si sentimentalna plačljivica" Tea se našalila kroz suze, Mila ju je zaigrano udrila po ramenu. Prestale su se grliti. "Kako si mi ti uopće sestra?" Mila je upitala. "Znam da misliš da je tvoj otac imao neku drugu ženu i da sam ti samo polusestra. Ali mi imamo istu majku i istog oca. Mi smo blizanke. Naši roditelji su imali novac za odgajati samo jedno dijete. Odabrali su tebe." Rekla je. "Ne ljutiš se?" Mila je upitala tužno. "Naravno da ne. Ti nisi kriva za to." Rekla je Tea. "Hvala ti." Mila je sretno rekla. Tea je uvijek bila tako jednostavna osoba, srce joj je uvijek bilo na dobrom mjestu.

"Sara.. Probudi se." Marko je rekao dok je drmao Saru. "Ne spavam." Tužno je promrljala. "Nismo ti pronašli brata, ali to ne znači da trebaš cijele dane provoditi u krevetu." Rekao je. "Besmrtna sam, imam vremena za živjeti." Rekla je tužno. Marko je uzdahnuo i sjeo na krevet pokraj nje. "Znaš da ne možeš ovako zauvijek." Rekao je tiho. "Da, mogu!" Viknula je. "A što kažeš na to da odemo negdje?" Upitao ju je i ustao se. Podigla je glavu i pogledala ga na trenutak. "Ne." Rekla je i ponovno spustila glavu. "Ići ćemo u kino." Rekao je tiho. "Može!" Rekla je i ustala. Marko se nasmijao i krenuo za njom.

***

Marko i Sara su ulazili u kino. "Što misliš što se dogodilo mom bratu?" Tiho je upitala. "Oprosti što ti ovo govorim, ali možda je mrtav. Trebaš ga pustiti Sara." To nije tako lako." Tiho je promrljala. Sjeli su i počeli gledati film.

"Što su napravili s tobom?" Mila je upitala Teu. "Bacili su me na ulicu." Tea je rekla tiho, Mila nije htjela dalje ispitivati. "Hajde, moramo pronaći još jednu osobu ovdje." Tea je rekla nasmiješeno i potrčala. Mila ju je pratila i ugledala neku osobu. "Brzo!" Mila je rekla i potapšala Teu po ramenu. Ubrzo su joj uzeli energiju, a ona je poletjela iznad njih. "Tea.. Treba li se ovo dogoditi?" Zabrinuto je upitala Mila. "Mislim da ne." Tiho je odgovorila. "Kako se usuđujete uzeti moju energiju! Proklete ćete biti od strane mene!" Ljutito je viknula i pokazala prstom u njih. Nekakva crna iskra je izašla iz ruke žene i ušla u Teu. Tea se onesvijestila i Mila ju je uhvatila. Mila je umalo počela plakati i ostavila je Teu na malenom kamenu. "Vještica!" Ljutito je viknula i pretvorila se u vukodlaka. Napadala ju je, skakala i grizla. Nažalost, ništa nije uspjelo. Vještica se povukla i Mila se preobrazila natrag u čovjeka. Obukla se i uzela Teu u naručje. "Mila.." Tea je tiho promrljala. "Da Tea?" Zabrinuto je upitala. "Zagrli me.." Tiho je rekla i pružila svoje ruke. Mila je suosjećajno kimnula glavom i zagrlila ju. "Dobro si, tu smo zajedno." Mila je šapnula i nastavila ju nositi. "T-tko tako priča?" Tea se odjednom počela smijati. "Hm?" Mila ju je začuđeno pogledala. "Proklete ćete biti od strane mene!" Tea je počela glumiti vješticu te je nasmijavala Milu u trenutcima kada se sve činilo mračno, i maglovito. Ipak, za nekoliko minuta se onesvijestila od slabosti.

***

Marko i Sara su se vraćali kući. "Prelijepa si večeras." Marko je rekao i dotaknuo joj kosu. Sara se zarumenjela. "To samo kažeš kako bi se osjećala bolje." Tiho je rekla. "Bi li ovo napravio samo da se osjećaš bolje?" Upitao je i poljubio ju.

Vuk i jaWhere stories live. Discover now