Lassan két órája vagyunk fent Harry szobájában, de Martha még nem akart jönni Tyler-ért. Harry az egyik fotelében ül törökülésben, (mert a lábát valahogy visszaváltoztatta emberivé) én meg az ágyon ülök, az ölemben az alvó Tyler-rel. Hamar összebarátkozott velem, allig akart elmenni mellőlem, még úgy is, hogy Harry a bátyja. Rengeteget kérdezett. Megkérdezte, hogy milyen angyalnak lenni, megsimogthatja-e a szárnyamat, meg, hogy megtanítom-e majd repülni, mert ő még nem tud. A szoba maga nagyon szép. Az ágy egy hatalmas francia ágy, mellette mindkét oldalt egy éjjeli szekrénnyel, az ággyal szemben egy ajtó van, ami mint kiderült a gardóbba vezet. A bal oldalon van egy fehér ajtó, ami szerintem a fürdőszobába vezet, a jobb oldalon pedig a bejárat van. A falak vörösek, a bútorok pedig sötét színűek. Harry megérezhette, hogy nézem, mert felnézett a könyvéből és elmosolyodott.
- Úgy látom jól kijöttök.- mondta Harry kedvesen, majd letette a könyvet, felállt, hozzám sétált és leült mögém, átkarolva a derekamat. A nyakamat kezdte puszilgatni, majd megsimította Tyler haját.- Nagyon jó apa lennél.- mondta és ezúttal az arcomra nyomott egy puszit.
- Lehet, de nem hinném, hogy lenne valaha is gyerekem.- mondtam és lenéztem az ölemben alvó fiúra.
- Miért? Tőlem nem akarnál?- kérdezte kissé szomorúan, mire hátra néztem rá, vigyázva, hogy fel ne keltsem Tyler-t. Épp válaszolni akartam, de akkor kinyílt az ajtó és Lucifer sétált be rajta. Kopogás vagy valami? Erre viszont Tyler is felébredt és fáradtan kezdte dörzsölni a szemeit.
- Mi volt ez?- kérdezte rekedt hangon.
- Semmi, aludj tovább.- mondtam neki, felálltam vele az ölemben, majd az egyik kezemmel lehajtottam az ágyról a takarót, és letettem, úgy hogy a feje a párnán legyen, utolsó simításként pedig betakartam. Nem kellett neki kétszer mondani, ahogy eligazítottam rajta a takarót, már aludt is tovább. Lucifer felé fordultunk, aki csak intett, hogy menjünk ki, mi pedig követtük.
- Mi ennyire fontos?- kérdezte Harry kissé dühösen, mire Lucifer csak sóhajtott egyet.
- Két dolog. Az első, hogy vár a trón, a második, hogy valaki látni szeretne.- mondta a másikat már mosolyogva. Harry értetlenül összehúzta a szemöldökét, majd összekulcsolva az ujjainkat indultunk meg Lucifer után. Kiértünk az udvarra, amikor egy hangos üvöltést hallottunk meg, mire én autómatikusan nyúltam a kardomhoz. Mindhárman felnéztünk, és láttunk egy árnyékot elsuhanni fölöttünk. Madárhoz túl nagy volt, de repülőhöz pedig kicsi, és a repülőn nagyon meg is lepődtem volna itt a pokolban. A következő pillanatban egy hatalmas porfelhő suhant végig rajtunk, elvakítva minket egy percre. Mikor elült a por, akkor láttuk meg annak okozóját. Egy hatalmas sárkány volt az. Hosszú nyaka volt, bordó színű pikkellyel, a hátán a feje tetejétől aranysárga sörény húzódott, egészen a farka végéig. A hasa hasonlított páncélra, ami sárga színben virított, pont úgy mint a szeme. Nagy, erős szárnyai voltak, amik most az oldalára simultak. A mellső lábai kicsit rövidebbek voltak a hátsónál, de így is tudott négylábra ereszkedni. Ezek mellé a fejéből két erős, és látszólag halálos szarv nőtt ki, ami kicsit hasonlított Harry-éhez, de csak színben. Egy pillanatra levegőt is elfelejtettem venni, nagyon ledöbbentem. Élőben látni egy ilyen csodálatos lényt, teljesen más mintha rajzokon látnám. Hangosan fújtatott, ahogy kicsit megrázta magát.
- Rocky!- kiálltott fel boldogan Harry, mire a sárkány, a fejét azonnal a mellkasának nyomta, ő pedig elkezdte simogatni azt.- Istenem mekkora lettél mióta nem láttalak.- mondta boldogan Harry, mire a sárkány felemelte a fejét és végig nyalt az arcán.
- Gondoltam, hogy örülni fogsz neki.- szólalt meg hirtelen Lucifer mellőlem. Teljesen feleslegesnek éreztem magam, nem kellettem én ide most. Megfogtam a bal kezemmel a jobbat és oldalra néztem. Olyankor szoktam ezt csinálni, mikor nem vesznek észre, mikor egy harmadik keréknek érzem magam. Hirtelen csak egy ölelést éreztem, majd egy puszit az arcomon, mire felnéztem és Harry bocsánat kérő arcával találtam szembe magam.
YOU ARE READING
Half Blood (L.S) /Befejezett/
Fantasy!!! Liam Payne emlékére, nyugodjon békében. 🖤😭 !!! Louis Tomlinson próbált átlagos életet élni, de különleges adottságai miatt ez nem volt könnyű. Egyedül 1 barátja volt akit nem zavart se a külseje, se a "mássága". De egyik nap az élete teljesen...