- Taehyung! Vii la curs azi, nu?
Îmi ridic privirea spre Dong care mă așteaptă în fața ușii. Oftez și mă întorc la cartea pe care o țineam de ceva timp în mâini.
- Dacă mai chiulești mult vei avea probleme. Îmi spune, ieșind și trântind ușa în urma lui. De ce să mă duc la acel curs plictisitor când pot să citesc o carte în acel timp?
Ticăitul ceasului mi se părea mai enervant ca niciodată. Azi mă simt destul de vinovat că nu mă prezint în fața profesorului de sociologie și nici nu știu de ce. Recitesc de mai multe ori rândurile de pe aceeași pagină, nereușind să înțeleg nimic. Trântesc cartea pe pat, încercând să îmi fac ordine printre gânduri. Așa de mult contează un curs banal? Și așa, din câte am auzit, profesorul doar predă, fără să facă vreo activitate, lucru care mi se pare prea plictisitor. Oftez din nou, uitându-mă la ceas. Mai sunt doar câteva minute până începe. Apuc telefonul, dând aiurea cu degetul pe ecranul lui, până când primesc un mesaj de la Dong.
"Ești tu deștept, dar nu treci anul dacă nu vii azi la curs"
*
Mă așez pe un scaun lângă geam, analizând studenții ce intrau îngrămădiți pe ușă. Mă mai uit la ceas încă o dată când deodată un trântit de ușă anunță că profesorul deja este în sală. Văd mai mulți studenți cum își scot câte un caiet și un pix, lucru care mă face să ajung la concluzia că a fost o idee proastă să nu îmi iau ghiozdanul de pe scaun.
Ochii domnului se plimbau prin clasă, parcă încercând să caute ceva sau pe cineva. Când ajunge în dreptul meu, prezintă o expresie destul de uimită. Își coboară sprâncenele înainte să vorbească.
- S-a gândit domnul Kim să vină la cursuri?
Nu îi răspund, doar îmi aplec capul. Îl văd pe profesor cum își scoate niște hârtii din geanta lui maro. După ce le trântește pe o masă, se uită la noi, zâmbitor.
- Azi vom lucra la un proiect în echipe.
CITEȘTI
𝚙𝚑𝚘𝚋𝚒𝚊 / 𝚝𝚊𝚎𝚔𝚘𝚘𝚔
Short StoryCe-ar fi dacă frica te transformă în ideal? -alternate universe- ©ohviver