trei

377 65 0
                                    

Proiect în echipe? Adică, echipe? Simt cum palmele îmi transpiră din ce în ce mai mult, începând să tremur.

- M-am gândit să vă pun câte doi. Vă întâlniți undeva, nu știu. Doar vreau ca acest proiect să fie gata săptămâna viitoare. Aveți destul timp.

Înghit în sec și mă uit prin sală. Încep să număr studenții, sperând că nu voi avea un partener cu care voi lucra. Inima îmi bătea din ce în ce mai tare și simțeam cum fața îmi arde. Continui să număr, până când aud vocea profesorului. 

- Fiți atenți, vă rog. Tema va fi la alegere. Voi doar trebuie să vă decideți asupra unui subiect pe care îl veți dezvolta în câteva pagini. Nu trebuie să fie lung.

Începe să enumere mai multe subiecte destul de banale, lucru care m-a liniștit puțin. Îmi întorc capul înapoi spre studenții ce își notau pe câteva hârtii spusele profesorului, timp în care îmi reiau numărătoarea. Cincisprezece, șaisprezece, șaptesprezece...

Jeon Jungkook! Tresar când îmi aud numele. Mă întorc spre bărbatul din fața mea care arăta oarecum surprins de reacția mea. Jungkook, ești bine?

Dau repede din cap, fără să continui contactul vizual.

Unde rămăsesem? Șaisprezece? Cincisprezece? Trebuie să o iau de la capăt. Încep a treia oară să număr, însă când ajung în dreptul cuiva de lângă geam, observ o privire încruntată. Îmi întorc repede capul, timp în care mă decid să renunț la ideea mea absurdă. Mă așez mai bine pe scaun, sperând doar la o minune.

- Kim Taehyung... cu... Jungkook! E bine?

- Nu!

Sar de pe scaun, fără să realizez. Încep să respir greu, iar fața mea e mai roșie ca oricând.

- Mie îmi convine.

Mă întorc cu ochii mari spre acel băiat de lângă fereastră cu care am făcut contact vizual acum câteva minute. Cu tot curajul pe care îl mai aveam, decid să spun ceva, însă profesorul mi-o ia înainte.

- Atunci așa rămâne. Jungkook și Taehyung, veți lucra împreună.

𝚙𝚑𝚘𝚋𝚒𝚊 / 𝚝𝚊𝚎𝚔𝚘𝚘𝚔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum