Arkadaşlar kitabın başında sıkılabilirsiniz ama ilerledikçe yazma kalitem artmış bunu bizzat okuyarak fark ettim lütfen sizde başlarda biraz katlanın sonunda sizi güzel şeyler bekliyor
................Yaşlı amca bir şeyler anlatıyordu ama artık ben dinlemiyordum.Annem ne durumdaydı bilmiyorum.Çünkü ben bu evi sevmiştim.İki katlı bir bina içerisinde 4 daire var ve benim tıp okuyacağım üniversiteye çok yakın yürüyerek 5 dakikada gidebilirdim.
"Amcacım biz bu evi tutuyoruz. "Dedim.
"Bir düşünseydik kızım."dedi annem ama ben beğenmiştim.
Hem kalan 3 dairenin hepsinde de öğrenci vardı.Bu benim içün mükemmel bir şeydi.
Yaşlı amcaya kaporayı ve ilk kirayı verip yolladık.Yavaşça apartmana girdim ve elimdeki anahtarla kapıyı açtım.İçeriyi tekrar gezdim ve yine bana güzel geldi.
"Buse kızım biraz acele edelim de sana gereken eşyaları alalım benim akşam otobüse yatişmem lazım."dedi.
"Tamam annecim hadi çıkalım." dedikten sonra çıktık.
3 veyahut 4 saat kadar gezdik ve ev için gerekli her şeyi aldık.Zaten evin çok büyük olduğu da söylenemez.Elimizde bir sürü poşet hızlı hızlı eve geliyoruz çünkü az sonra mobilyacılar da gelecek.
Neyse eve vardık bir şekilde, aldığımız mutfak malzemelerini dolapları bir güzel silip yerleştirdik.Yiyecek almamıştık çünkü henüz buzdolabı yoktu.Ben hemen yerlere paspas yaptım.Tabi bir sürü temizlik malzemesi de almıştık.Bu sırada kapı çaldı mobilyacılardır diye hızla kapıyı açtım ama karşımda benim yaşlarımda bir kız vardı.
"Merhaba,ben Su senin üst çaprazında oturuyorum bir bakmak istedim herhangi bir şeye ihtiyacın var mı diye."dedi ve muzipçe gülümsedi.
"Merhaba,ben de Buse.Çok teşekkür ederim yardıma ihtiyaç yok ama içeri gel biraz laflarız."deyince onayladı ve içeri girdi.
Annemle tanıştılar falan tabi oturcak bir şey yok yere çömeldik hepimiz.
"Senin karşında ve üstünde de iki tane öğrenci var ikisi de erkek.Hatta üst kattaki komşun da tıp okuyor."dedi heyecanlı heyecanlı Su.
"Aa ne tesadüf."dedim bende şaşkın şaşkın.
Bu sırada kapı çaldı mobilyalar gelmiş.Onları içeri falan taşıdılar derken annemin otobüs saati iyice yaklaştı.Koltuklar ,sehpalar,televizyon,tv ünitesi,halı falan filanları annem,Su ve ben bir güzel yerleştirdik.Neyse sonra benim odayı da hallettik işimiz bitti tabi annem de çıktı o ara.Çok ısrar ettim götürmekte ama o taksiyle gideceğini söyleyip alelacele çıkıp gitti.
"Su sana bir şeyler ikram etmek isterdim ama henüz alış veriş yapamadım istersen seninle bir markete gidelim gelirken de yemek alırız gelip burda yeriz."dedim.
"Olur bana fark etmez."dedi.
Çıktık bir markete gidip ne lazımsa her şeyi aldık bende babamın bana tüm ev ihtiyaçlarımda kullanmam için verdiği kredi kartından hesabı ödedim ve gidip bir yerden yemek aldık sonra eve gelip salondaki orta sehpaya bir güzel soframızı kurduk ve yemeğimizi yedik. Ben Su'dan telefon numarasını aldım ve o evine çıktı.
Saat akşam 8'e geliyordu.Bende spor ayakkabılarımı giydim ve karşı komşunun kapısını çaldım.
Kapıyı benim boylarımda benden birkaç yaş büyük bir çocuk açtı.Esmer ,şekilsiz ama mükemmel duran saçlı ,ela gözlü,hafif kaslı bu çocuk üzerine yeşil bir tişört altına da diz kapağında bir şort giymişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİHAYET SADECE TIP
ChickLitTıp okuyan sevimli ve tatlı bir kızın üniversite yakınlarındaki evinde soluksuz bir hikaye dönüyor.