Allah'ım böyle tatlı bir uyku olamaz.
"Ayy benim okulum var."diye böğürerek yataktan fırladım.
Tabi ki kendimi lise tipinden çıkaramadığım için her sabah okula gitmediğimi unutmuşum.Bugün dersim öğlendi bende bunun keyfini çıkarmak adına güzel bir kahvaltı yapmaya karar verdim.Ama annem arıyordu!!!
"Efendim annecim"
"Nasılsın kızım?Alışabildin mi?"
"İyiyim iyiyim.Alıştım da.Keyfim yerinde."
Şöyle böyle derken annem babam ve abimle tam yarım saat konuştum.Abim de bu aralar boşmuş yanına gelebilirim falan dedi.Bakalım gelirse uğraşabilecek miyim?
Neyse kendime mükellef bir kahvaltı sofrası donattım oturdum yedim sonra bulaşıkları yıkadım.
Eh artık sıra hazırlanmakta daha dersime 1 saat olduğunu görünce rahatladım. Arkadaş anlamıyorum ki millet çok güzel giyiniyor.Bu durumda benim de 2 gündür pantolon ve tişört giydiğimi varsayarsak bugün çok güzel olmalıydım.
Dolabın yanına geçtim kapağını açtım.Evet en büyük polemik ne giysem?Düz yeşil diz kapağımın bir karış üstünde sıfır kol bir elbisemi hemen kapıp giydim.altına klasik beyaz spor ayakkabılarımı giymeye karar verdim ve onları da kapının kenarına bıraktım.Saçıma fön çekip ufak bir makyaj yaptım ve derse 15 dakika kaldığını görüp hemen ayaklandım.hava da biraz soğuduğundan deri ceketimi üzerime aldım ve alelacele kapıya doğru gittim derse kalmış 10 dakika ayakkabımın birini giydim diğerini elime alıp bir yandan da portmantodan anahtarımı ve çantamı kapıp dışarı çıkmak için niyetlendim.
Neyse kapıyı açtım tabi bu sırada ayakkabımın diğer tekini giymek için uğraşıyorum.Tek ayak üstünde dengem bir bozulmasın mı?!Pat diye yere yapıştım.Benim dairemin sağ tarafında da hemen yukarı çıkan merdiven var bu merdivenin de 2.basamağında Ateş olmasın mı!¿?Apartman inledi tabi.
Ateş beni tuttu kaldırdı falan.
"Kızım sen hiç ayakta duramaz mısın ya."diye söylendi tabi çocuk
"Ahh.....Sanane be.."dedim bende dün akşamki izmarit olayını unutmamıştım.
"Noldu dün okulda gülücükler saçarken böyle demiyordun."dedi alaycı bir tınıyla.
"Öküz nolcak insanlık edip selam verdik senin düşündüğün şeye bak."dedim bir yandan da belimi ve kolumu tuttuğunu fark edip silkelendim.Hemen çekti tabi elini.
"Ay ne halin varsa gör doktor hanım uğraşamıyacağım seninle.Dersin varsa geç kaldık haberin olsun."dedi ve gitmeye başladı.
Ben bir yandan doktor hanım lafını düşünürken bir yandan da ayağımı burktuğumu yürüyünce fark ettim.Tabi yürümek denemez bildiğin topallıyorum. Ben bu şekilde okula anca yarım saate giderdim.
"Ateş ayağımı burkmuşum yardım eder misin?"dedim çaresiz kalmanın verdiği acıyla.
"Bilmem eder miyim."dedi alayla ve gelip koluma girdi.
Neyse yolda hiç konuşmadık topallaya topallaya 10 dakikada okula vardık.Genel olarak ağırlığı o taşıdı ama.
"Ateş kusura bakma benim yüzümden derse geç kaldın."dedim tatlı kız edasıyla.
"Evet kaldım."demesin mi?İnsan bir önemli değil falan der.
"Neyse gel seni sınıfına götüreyim öyle geçerim derse."dedi.
Önce dolabımdan defterlerimi ve önlüğümü aldık.Bana önlüğümü giydirdi.Sonra sınıfın kapısına getirdi ve gitti.
Neyse derse girdim Nazlı'nın yanına oturdum ders bitince Nazlı beni tutup kantine götürdü orda ona olanları anlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİHAYET SADECE TIP
ChickLitTıp okuyan sevimli ve tatlı bir kızın üniversite yakınlarındaki evinde soluksuz bir hikaye dönüyor.