Abimin bacağı üstümde uyanınca pek güzel bir güne uyanamayacağımı anlamıştım.
"Ya abi kalk geç kalacaksın."
"Tamam."dedi ama kalkan kim.
Neyse abimi zorla kaldırıp üstünü giymesi için banyoya gönderdim.Bende hemen atıştırmalık bir şeyler hazırladım.Yemeğimizi yiyince abim artık kalkacağını söyledi.Ben hemen üstümü giyindim kapıya çıktık bu sırada Ateş gelmesin mi?
"Berk seni göndermezsem olmazdı."dedi ve gelip omzuna vurdu.
"Konuşuruz ya seninle."
"Tamam hadi gidelim geç kalma."
Allah Allah bunlar ne ara bu kadar kaynaştı ya. Bir de telefon numaralarını da vermişler birbirlerine. Neyse yolda bunlar önde ben arkada gidiyoruz. Tabi sonunda otogara geldik. Benim gözlerim buğulunmaya başladı.
"Gel buraya koca bebek."deyip kollarını kocaman açan abimin kucağına attım kendimi.
Biraz fazla ağlamış olabilirim. Abim en son benden ayrıldı. Sonra beni öptü ve Ateş'e sarılıp otobüse bindi. Ben hüngür hüngür ağlıyormuşum tabi haberim yok ama. Abim gidince bir iki dakika daha orada durduk.
"Gidelim mi artık?"dedi Ateş.
"Olur."dedim
Yolda neredeyse hiç konuşmadık. Eve varınca teşekkür ettim ve eve girdim.
Az sonra dersim vardı.Alelacele hazırlanıp evden çıktım.Ateş ile karşılaşmadık.
Okula gelince Nazlı ile karşılaştık kantine gidip birer kahve aldık ve karşılıklı oturup biraz lafladık.O sırada Rüzgar aradı.
"Busecim nasılsın?"dedi sevecen bir sesle.
"İyiyim sağ ol sen nasılsın?"
"Bende iyiyim teşekkürler.Bugün apartmandaki herkes toplanıp akşam oturalım diyoruz diğerleri geliyor bir sen kaldın gelir misin?"
"Herkes geliyorsa düzeni bozmayayım bende gelirim. Yiyecek bir şeyler yapmamı ister misin?"
"Sen bilirsin Su ve ben bir şeyler yapıyoruz Ateş'e bir şey söylemedim sen de istersen yap."
"Tamam. Akşam görüşürüz."
"Görüşürüz."dedi ve kapadı.
Derslere girdim ama bugün çok sıkıcıydı.Bir de Ateş'i hiç görmedim.Derslerin son ikisine girmeyip eve gittim ve kek yapmaya başladım kek hazır olunca hazırlanmak için odama geçtim.Ne giyinsem diye düşünürken orada yırtık bir kot pantolon görüp aldım.Üzerine beyaz düz bir geniş tişört giyindim. Saçlarımı at kuyruğu yapıp keki de aldım ve karşı dairenin ziline bastım.Kapıyı Rüzgar açtı elimden keki alıp kenara koydu ve bana sıkı sıkı sarıldı.
Parfümünün mükemmel koktuğunu da yeni fark etmiştim. Sonra Su da gelip bana sarıldı ama Ateş de herhangi bir kıpırdama göremedim. Pek anlam veremesem de sesimi çıkarmayıp Rüzgar'ın yanına oturdum.Çaylar ,soğuk içecekler falan filan bir sürü hazırlık yapılmıştı.
"Fazla uğraşmışsınız."dedim Rüzgar'a bakıp.
"Eh biz boşuz genelde, tıp okuyanları rahatsız etmek istemedik."
"Sağ olun."dedim nazikçe Ateş de beni onaylar gibi gülümsedi.
Biraz oturduk sohbet falan ettik saat epeyce ilerledi.
"Ben kalkayım artık."dedim yavaş yavaş hareketlenirken.
"Otursaydın"dedi Rüzgar.
"Yok ya yarın sabah dersim var biraz dinleneyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİHAYET SADECE TIP
Chick-LitTıp okuyan sevimli ve tatlı bir kızın üniversite yakınlarındaki evinde soluksuz bir hikaye dönüyor.