BÖLÜM 7

4 0 0
                                    

Yine bir sabah yine okul ama yine Ateşş 🔥. Kalkıp kahvaltı yaptım ve duşa girdim. Sonra gidip dolabımı açtım. İçerisinden siyah kısa bir deri etek çıkardım geniş bir etekti. Üstüne beyaz tül bir gömlek giydim. Saçlarıma maşa yaptım ve hafif bir makyajla kombinimi tamamladım. Ayakkabı olarak siyah stilettolarımı giyindim. Çantamı aldım ve dışarı çıktım bu sırada da Ateş iniyordu.

"Gerçekten sen beni katil edeceksin."dedi ve gelip yanağıma bir öpücük kondurdu.

"İdare et artık hep  sana mı bakacaklar biraz da bana baksınlar."dedim ve kapıyı kilitledim.

"Sadece ben baksam yetmez mi?"dedi elimi sıkı sıkı tutarken.

"Bana kimin baktığı önemli değil ki benim kime baktığım önemli."

"Hım senin baktığın kişi de benim galiba."

"Yok ya sınıfta bir Hasan var o." dedim kıkırdarken.

"Çok komiksin."dedi gülmemişti tabi ki.

"Ya senden başkasına bakmayı boşver ben senden başka kimseyi göremiyorum bile."dedim.

O da tuttuğu elimi sıcacık dudaklarına götürüp öptü. Tabi bu arada fakülteye gelmiştik. Kapıda bana sarılıp yanağımdan öptü ve;

"İyi dersler aşkım."deyip sınıfına gitti.

Bende sınıfa geçip Nazlı'nın yanına oturdum.

"Nazlı."

"Efendim Buse."

"Sana haber veremedim sevgili olduğumuzu kızmadın değil mi?"

"Saçmalama görünce çok sevindim. Birbirinize çok yakışıyorsunuz. Eh okulun en yakışıklı çocuğunu da kaptın zaten."dedi

"Ee ne sandın."dedim ve kahkahayı yapıştırdım.

O arada yan sıraya geçen okulun gözde kızı olmaya çalışan salaklardan biri.

"Ayy anlamadım ki Ateş bizde olmayan neyi bunda bulmuş?"demesin mi. Bende hemen o tarafa dönüp;

"Akıl."diye yapıştırdım lafı.

"Sen bana akılsız mı demeye çalışıyorsun?"diye çemkirdi ayağa kalkıp.

"Dedim bile canım geç algılıyorsun herhalde sen."dediğim sırada bende ayağa kalktım.

"Senin saçını başını yolarım bakkk!!"diye cırlayan kızdan ilk hamle gelmişti bile.

Elini saçıma geçirmesin mi? Ama yanlış kişiye bulaştın kızım ben kickbox bilen biriyim. Hemen yüzüne okkalı bir yumruk geçirdim. Zaten kız yere yapıştı.

Sonra hocalar falan geldiler bizi alıp rektöre götürmesinler mi ben boku yedim falan diyorum tabi içimden. Neyse bir iki laf ettiler kız şikayetçi de olmadı Ateş'in okuldaki tüm erkekleri kendinden uzak tutmasını istemediği için. Çıktık dışarı Ateş hemen kapının yanındaydı.

Koşup sarıldım hemen yine çok güzel kokuyordu.

"Kızın suratını iyi dağıtmışsın."diye fısıldadı kulağıma.

Sonra da elimden tutup dolabımın yanına götürdü önlüğümü çıkardım ve çantamı aldım. Sonra dışarı çıktık.

"Yemeği dışarıda yiyelim mi?"dedi.

"Olabilir."dedim elini sıkı sıkı tutarken.

"Yumruğun sertmiş."dedi gülerken.

"Anlar mısın?"dedim şaşkın şaşkın ona bakarken.

NİHAYET SADECE TIPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin