Bölüm3

11 0 0
                                    

Yine bir sabah ve yine kapım çalıyor.Yahu ben hiç kendi kendime uyanamayacak mıyım diye düşüne düşüne kapıyı açmak için ayaklandım.Allahım bir de alacaklı gibi çalıyor.Bu olsa olsa Ateş öküzüdür diye söylenerek kapıyı açtım ki karşımda kimi göreyim.

"Ya senin burda ne işin varr?"derken çoktan boynuna sarılmıştım.

Onun da boyu benden 10 cm falan uzun olduğu  için beni havalandırıp apartmanın içinde üç dört tur çevirdi bu sırada Ateş aşağıya iniyordu.Ben tam günaydın diyecektim ki bana ters ters bakıp hızlıca yanımdan geçip gitti.Bende çok umursamadım sinirlidir diye düşündüm.

"Gel abicim içeri geçelim."dedim.

Evet gelen abimdi.Bende çok mutlu olmuştum.

"Ee naber alıştın mı buralara?"

"Alıştım abi.Aç mısın?"

"Hem de nasıl ."

Beraber kahvaltı yaptık. Sonra ben üstümü giyinip çıktım. Abimi de iyice tembihledim evi havaya uçurma diye.Neyse yolda baktım benden 10 adım ileride Ateş yürüyor.Biraz hızlanarak yanına gittim.

"Günaydın."dedim gözlerine bakıp gülümserken.

"Sanada."dedi çok soğuk bir şekilde.

"Sevgilini eve atıyorsun herhalde."dedi bana ters ters bakarken.

"Ne?"

"Kapıdaki çocuk sevgilin değil miydi? Ama ne yalan söyleyeyim yakışıklı çocukmuş.Turnayı gözünden vurmuşsun."

"Ateş."

"Efendim."

"O benim abim."

"Ciddi misin?"dedi utangaç utangaç.

"Evet 2 günlüğüne geldi yanımda kalacak."dedim gülmemek için kendimi zorla tutarken.

"Pardon ya."dedi. Eliyle ensesini sıvazlarken.

"Problem değil."dedim ve fakülteye geldiğimiz için ayrıldık.

Bugün de fakülte acayip sıkıcı.Neyse dersler eğlenceli tabiki .Ayy bugün her iki arkadaş bir kurbağa üzerinde inceleme yapacaktı çok heyecanlıyım tabi.Neyse laboratuvara gittik içerde 2.sınıflardan bir sürü kişi vardı birisi de Ateş tabi.Hoca;

"Herkes kendine bir 2.sınıf öğrencisi seçip yanına otursun."dedi.

Ateş gözüyle bana yanındaki sandalyeyi gösterdi.Ben onun yanına gidene kadar birkaç kız oturmak için yeltendi ama Ateş;

"Hanımlar burası dolu."deyip onları postaladı.

Neyse ben geçtim yanına oturdum.

"Evet çocuklar yanınızdakiler şu an sizin öğretmeniniz kurbağaları vereceğim alet çantaları da dağıtılacak ondan sonra bana tek kelime söylemek yok.Zaten bu öğretmenleriniz 2.sınıfların en iyileri."dedi ve bize gerekli her şeyi dağıtıp köşeye çekildi.

"Doktor Hanım ilk neresini incelemek istersin?"dedi bana dönüp boyu benden biraz uzun olduğu için çok hafif uzun ama, birbirimize çok yakın duruyorduk.

"Kalp."dedim heyecanlı heyecanlı.

"Kardiyoloji güzel bende ilk kalbi seçmiştim."dedi bu sırada da gülümsedi.Arkadaş dişleri inci gibiydi yaw.Gerçi benimkilerin de aşağı kalır yanı yok ama.

"Al bakalım bistürini kalbin tam üstünü kes."

Ben hemen eldivenleri taktım ve bistürimi alıp parmağımla kalbin üstünü yokladım ve ufak bir çizik attım.Sonra bistüriyi kenara bırakıp parmaklarımla çiziği güzelce genişlettim.Ufak kaburgaları vardı.Onları dd küçük bir matkap ile kesip iyice genişlettim açığı.Veee kalp ortadaydı.

NİHAYET SADECE TIPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin