Gözlerimi yavaş yavaş araladım. İnsanın birine aşık olması çok farklı bir duygu. Hayatında hep bir mutluluk var hep bir sevinç var. Bunları düşünürken telefonum çalmaya başladı.Miss Kokulum yazısını görünce telefonu açıp kulağıma dayadım.
"Günaydın güzelim."dedi karşıdaki yumuşak ve tatlı ses.
"Sana da günaydın aşkım."dedim.
"Bugün boş günün bende takılalım mı?"
"Olur ne zaman geleyim?"
"Fark etmez."
"Tamam duş alıp geliyorum."dedim ve telefonu kapattım.
Duşumu aldım ve gelip şortlu bir pijama giydim sonra da telefonumu alıp yukarı çıktım. Kapıyı çaldım ve hemen açıldı.
"Tekrar günaydın güzellik."dedi ve beni kaslı kollarıyla sarmaladı.
İçeriye girdik masanın üzerinde bir sürü atıştırmalık vardı. Koca televizyonda film için hazırlanmıştı.
"Kahvaltı yaptın mı?" dedi kolunu belime sararken.
"Hayır."
"Tahmin etmiştim gel sandviç hazırladım onu yiyelim."dedi belimde bulunan eliyle beni mutfağa yönlendirdi.
Sandviçlerimizi yiyince içeriye geçtik. İkimiz de koltuğa oturduk. Ateş benden 5 cm uzun olduğu için kafam direk göğsüne denk geliyordu film başlayınca bende kafamı göğsüne koydum o da elini belime sardı ve filmi izlemeye başladık. Ateş bu arada bir şeyler yemeye ve bana da yedirmeye başlamıştı.
"Ya Ateş dursana bak en heyecanlı yeri."dedim ağzıma sokmaya çalıştığı cipse bakarak.
"Ya aşkım çok zayıfsın bak böyle kalacaksın."dedi göbeğimi eliyle ovuştururken.
"Zaten amacım bu."dedim.
"Ama bak ileride olacak bebişlerimize bir şey olur bu şekilde."
"Çüşş Ateş dön önüne de şu filmi izleyelim."dedim karnımdaki eline bir şaplak atarken.
"Utandın mı?"dedi filmi durdurup bana dönerken.
"Hayır bu çok normal bir şey bir çiftin çocuğu olur."dedim bende ona dönerken.
"Peki ya evlenmezsek?"dedi.
"Bunun için sana bir garanti veremem sevgilim."dedim.
"Seni çok seviyorum."
"Bende seni seviyorum Ateş."dedim ve kollarımı boynuna sardım.
"Senden asla ayrılmayacağım."diye fısıldadım kulağına.
"Herkes aynısını söylüyor ama gidiyor."dedi ayrılıp gözlerime bakarken.
Elimi yanağına koyup okşadım.
"Ben herkes değilim. Ben seni gerçekten çok seviyorum. Sen beni kovmadığın sürece gitmeyeceğim."dedim.
"Ben sensin yapamam artık."dedi.
"Bende. Sen ve ben artık bir kişiyiz Ateş. Senin yüreğin bende benimki de sende atıyor unutma bunu."dedim elimi kalbinin üzerine yerleştirirken.
"Tamam."dedi ve filmi tekrar başlattı.
Film bitince ben biraz ağlamış olabilirim.
"Sulugöz sevgilim benim."deyip gülen Ateş'e baktım.
"Ya en acıklı filmi seçmişsin sende."
"Bende ilk defa izledim hiç bilmiyordum."
"İyi tamam ben bir yüzümü yıkayayım."dedim ve banyoya gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NİHAYET SADECE TIP
ChickLitTıp okuyan sevimli ve tatlı bir kızın üniversite yakınlarındaki evinde soluksuz bir hikaye dönüyor.