müziğimin sana ulaşmasını istiyorum

2.4K 102 80
                                    

"Jirou, müziğinin, yıldırımda hayatını kaybetmiş olan Kaminari'ye ulaşmasını istedi."

Ship: KamiJirou

Tür: Angst

⁕✾⁕✾⁕✾

Jirou, uzun süren yolculuğunun sonunda gelmeyi amaçladığı kasabaya varabilmişti. Aracın bavulundan valizlerini ve gitar çantasını çıkardı. Adımları, halasının evinin önüne yönelmişti. Kapıyı birkaç tıklama sonrasında açtı, güler yüzlü kadın.

Kollarını kapının arkasında, yüzü düşük ve gözleri buğulu kıza dolayıp kısa saçlarını okşamaya başladı. Bir süre sonra kollarını gevşetti ve kızın elindeki çantaları almaya çalıştı. Fakat Jirou gitar çantasını vermemişti. Çantayı kaldırıp kolları arasına aldı ve sıkıca sarıldı.

Yeterince ağlamıştı zaten. Tekrar mı ağlayacaktı?

Bunu fark eden halası sesini çıkarmayıp kızın bavullarını kalacak olduğu odaya taşıdı. Jirou için zor olmalıydı bu. Geçen yaz buraya geldiğinde tanıştığı çocuğun birkaç gün önce bir yıldırım düşmesi sonucu hayatını kaybettiğini öğrendi. Öğrenmesiyle de bu kasabaya geri dönmüştü zaten.

"Be... Ben hemen d... Döneceğim," fısıldadı zayıf çıkan sesiyle halasına. Halası başını aşağı yukarı salladı ve kızın kapıyı kapatıp çıkmasını izledi.

Kara bulutlu havaya inat Jirou, koşuyordu boş sokakta. Nereye gittiğini, nereye gideceğini bilmiyordu fakat koşmaya devam ediyordu. Kaminari'ye ulaşabileceği bir yere gitmeyi umuyordu sadece. Sesinin ve müziğinin son kez ona ulaşmasını istedi.

Çünkü Kaminari, Jirou'nun müziğini beğendiğini her fırsatta tekrar ederdi.

Jirou kendisini, geçen yaz Kaminari ile tanıştıkları ağaç evde buldu. Tahta merdivenlere tırmandı ve içi dar olan eve girdi. Yere bağdaş kurup gitar çantasının fermuarını açtı. İçindeki gitarı kavradı ve dışarı çıkardı. Tellerini gerip ayarlamasını yaptı. Kaminari için hazırladığı akorları ezbere biliyordu. Aslında ona yaz tatilinde tekrar geldiğinde söyleyecekti fakat... Olmadı.

"Tanışalı çok olmadı ama... Karşıma çıktığın için teşekkür ederim," fısıldadı kısa saçlarının önüne düşmesine izin vererek.

Geçen yaz, tam burada, müziğini ilk defa sunmuştu sarışın oğlana. Kaminari oldukça etkilenmişti. Hatta Jirou'nun dibinden ayrılmaz hâle gelmişti. Sürekli ona "Bana da öğret," derdi.

Jirou, ona gelecek sene öğreteceğini söylemişti. Gerçekten isterdi bunu.

Jirou burnunu çekti ve koluyla ıslanmış olan gözlerini sildi. Kaminari kimse gibi değildi. Bu ana kadar tanıştığı kimse gibi değildi. Jirou'nun gitar çalmasını zaman kaybı olarak görmek yerine desteklerdi.

Jirou iç çekti ve boğazını temizledi. Dışarıda yağmur başlamıştı fakat omuz silkti. Parmaklarını gitarın tellerine götürüp zarifçe salladı. Fakat devam edemiyordu. İçi yanıyordu ve Kaminari'nin gidişini kabullenemiyordu.

"Özür dilerim, çalacağım. Bir saniye," dedi kendi kendisine. Kaminari'nin onu dinlediğini düşünüyordu. Duyduğunu umuyordu. Bu yüzden müziğini ona sunacaktı. Ona ulaşabilmesi için bütün duygularını katacaktı içine.

Ölmesi saniyeler içinde gerçekleşen çocuğu düşleyip gözlerini kapattı. Yavaşça göz kapaklarını araladı ve onun için hazırladığı parçayı çalmaya başladı.

Bulunduğu odayı, gitarın sesi doldururken sözleri söylemeye başladı.

Duygu dolu sesi, gitarın çıkardığı sese uyum sağlıyorken gözleri tekrardan dolmuştu.

Fakat bu müziğin Kaminari'ye ulaşmış olduğunu düşünmek onu teselli ediyordu.






Aslında bunu fanfic'e çevirecektim ama devamını getiremem diye one-shout olarak yazdım. Umarım hoşunuza gitmiştir.

Medya nasıl olmuş?

BNHA One-shotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin