Karşımda uzun boyuyla, geniş omuzlarıyla ve yakışıklılığıyla Jungkook duruyordu. Galiba çocuğa hayran hayran bakıp kaldığımdan olmalı ki Lisa dürttü beni de kendime geldim.
'Selam stajyer. Beni biliyorsundur mutlaka ben Jungkook.'
Bu ne kendini beğenmişlik öyle diye içimden geçirmedim değil.Bozuntuya vermedim.
'Merhaba ben de yeni Türk stajyer, adım Pırıl.'
'Memnun oldum da buralarda Türk stajyer görmek ne kadar tuhaf.'
Lisa:'Jungkook bırak kızla uğraşmayı yetenekli ki alınmış şirkete.Uzatmayın.'
'Ah doğru yetenekli olmasan alınmazdın değil mi?'dedi piç gülüşü yaparak.
Çok hayal kırıklığına uğramıştım. Ya sen maknaesin ne bu ego ne bu tavır. Ona karşı hayranlığım bitmek üzereydi.
Piç gülüşüne gözlerimi devirdim.
Lisa benim bu duruma bozulduğumu anladı ve olaya el attı.
'Eveet hadi ama zamanımız gidiyor çalışmaya başlamamız lazım 9 günümüz var konsere.'
İkimiz de Lisa'ya uyduk ve çalışmalara başladık.
Önce hep birlikte hiphop tarzı bir koreografi öğrendik. 2 dklık bir dansı yaklaşık 1 saatte ezberledik. Hareketler zordu ayrıca çift gibi görünmek zorundaydık.Herkes arkasında duran eşiyle uyumlu bir şekilde dans ediyordu. Bu dansta pek temas olmasa da yine de çift olduğumuz hissini yansıtmalıydık sahnede izleyicilere.Tabiki gelin görün ki bay kendini beğenmiş hiç de o hissi verecekmiş gibi durmuyordu. Ne yapmaya çalışıyordu anlamıyordum. Kötü yaparsak hem onun tarafından hem de benim tarafımdan istenmeyen şeyler olacaktı. Daha çıkış yapmadan kötü hakaretler almak istemiyordum zaten Jungkook'la çiftim diye anti olanlar olacak bir de onları çekemezdim. Ara verdiğimizde su içen Jungkook'un yanına gittim.
'Ya! Jungkook naptığını sanıyorsun sen?'
'Ne yapıyormuşum ben?' dedi umursamazca.
'Farkında değil misin ne yaptığının resmen umursamazsın ya. Sahneye çıkacağız 9 gün sonra biliyorsun değil mi?Artık biraz daha ilgili ol şu işe.'
'Ne yapıp yapmayacağımı sana soracak değilim.' cebinden telefonunu çıkardı, onunla ilgilenmeye başladı. Yanına gittim.
'Eğer diğer dansta da böyle olursan seninle eş olmaktan vazgeçerim bay kendini beğenmiş.Seni zorlamıyorum sana emir de vermiyorum yanlış anlama sadece diğer çiftler gibi olalım istiyorum başka bir şey değil.'
Gözlerime uzun uzun baktı ve telefonuna döndü.
Jungkook'un yanından ayrılıp bir köşeye gittim oturdum. Etrafıma bakındım biraz, herkes kendi halindeydi. Bunlar nasıl ünlü ya hiç kimse kimseyle yakın değil diye düşündüm. Canımın sıkkınlığı geçsin diye Demet'e çaktırmadan aynadan foto çekip attım.Demet nerede olduğumu niçin orada olduğumu anladı ve hemen dans eşimin kim olduğunu sordu. Jungkook olduğunu söyledim.Tabi bunu öğrenince çıldırdı ve foto isteyip durdu. Bir tane de Jungkook'un olduğu foto çektim çaktırmadan ve gönderdim.Demet fotoyu görünce kalp krizi geçirdi herhalde görüldü attı.Elinde iki bardakla gelen Lisa'yı görünce telefonu kapattım ve ona doğru gülümsedim.
'Jungkook aslında öyle biri değildir sadece seninle eğleniyor.'
'Nerden biliyorsun.'
'Ödül törenlerinde falan denk geliriz hep, selamlaşırız bazen de sohbet ederiz ordan biliyorum.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRK İDOL
Teen FictionTürk bir genç kızın Yg şirketinin seçmelerine girmesi ve stajyer olmaya hak kazanmasının öyküsü.(Umuyorum ki sizler de her zaman hayalinizin peşinden koşarsınız ve bir gün o hayalinizi gerçekleştirirsiniz. Göz yaşlarınızın sol taraftan değil de sağ...