Sabah yurttan gelen seslerle uyandım. Jimin'in mesajına veya aramasına gerek kalmamıştı çünkü canım üyelerim sağ olsun çığlıklarından sıçrayarak kalkmıştım. Uykulu uykulu seslerin geldiği salona doğru gittim.
'Noluyo lan sabah sabah'
'Ya Pırıl Blackpink üyeleri turneden dönmüşler bizim için. Başkan söylemiş hemen gelmelerini. Konserleri bitmişti zaten şu an tatildelerdi sanırım ama bizim için tatillerini yarıda bırakıp gelmişler. Çok tatlılar yaaaa' diyen Eunhye'a 'Bu muydu amk' bakışı atıp Soomin'e uykulu sesimle saat kaç diye sorup daha erken olduğunu öğrenip yatağıma hızlı adımlarla yürüdüm. Maaşallah Jiyeon hanım kalkmış duştaydı. Umursamadım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım. Yaklaşık yarım saat sonra telefonumun çalmasıyla söve söve uyandım.
'Ne var sabah sabaha amınakoyım yaa of '
'Aşkım günaydın bu ne tavır sabah sabah'
'A-a Jimin sen miydin ya özür dilerim ben çok yorgundum da dalgınlığıma geldi cidden çok özür dilerim.'
'Ne özrü kuzum merak etme ben sabahları senden daha kötü oluyorum tüm üyelere daha beter iğrenç küfürler ediyorum halimi görmek istemezsin'
Gülerek 'Gerçekten mi? Neler diyorsun peki merak ettim.'
'Sevgilim sanırım bunları duymak istemezsin.' demesiyle gülmemi daha da arttırmıştım.
'Her neyse kalk hazırlan hadi öpüyorum çok'
'Tamam sevgilim sen de geç kalma şirkete seni seviyorum.'
'Ben de seni seviyorum.'
Yataktan esneyerek kalkıp oturur vaziyete geldim, bu sırada Jiyeon saçlarını dalgalı yapmakla meşguldü.
'Ya kızım sabah sabah saç mı yapılır bana bak ben kalktığım gibi gidicem işte şirkete.'
'Biliyorum da bazen şeyi düşünüyorum acaba Jimin seni hak edecek ne günah işledi.'
Bunu söylemesiyle arkamda duran yastığı kafasına geçirmiştim.
'Ya yavaş ol be saçlarım dağılıyor.'
'Şimdi görürsün o saçları sen.'diyip saçlarını dağıtmıştım. Sinirden deli olmuştu. Bu durumda ise ben kahkaha atıyordum.
'Yürü git almıyım şimdi ayağımın altına.'diyip oturduğu yerden saçlarını yapmaya devam etmişti. Klasik abla diye düşünüp banyoya girdim. Klasik rutin işlerimi hallettikten sonra giyinip biraz kendime çeki düzen verip salona gittik Jiyeon ile birlikte. Salonda Eunhye hala yerinde duramıyordu sevinçten. Normal dönmüşler işte ne anlamı vardı ki sevinip abartmanın. Soomin ise Eunhye'dan sıkılmış olmalı ki kendisini telefona kaptırmıştı. Jiyeon'un 'Hadi kızlar geç kalıcaz.'demesiyle hep birlikte yurttan çıkıp şirkete gittik.
Şirkete geldiğimizde dans hocamızla birlikte başkanın odasının yolunu tuttuk. İçeri girdiğimizde Blackpink üyeleri de vardı. Eunhye kendini zor zapt ediyordu üyelerin üstüne atlamamak için ama tabi bunu sadece biz anlayabiliyorduk. Başkanın 'Kızlar biliyorsunuzdur ama yine de tanıştırayım. Blackpink üyeleri.' diyip elini üyelere doğru uzattı. Biz de üyelerle tanıştık. Ben zaten hepsini tanıyordum hatta yakın bir dostluğumuz bile vardı ama tabi bunu belli etmedim.
'Evet kızlar biliyorsunuz ki yakın zamanda çıkış yapacak olan grubumuz bu. Onların daha da tanınması için sizlerle birlikte bir tanıtım videosu çekilmesini istedim. O yüzden hemen çalışmalara başlayın. En kısa sürede Manowar grubu çıkış yapsın.'
'Tabi efendim.' diyen üyelerle birlikte odadan çıktık. Dans hocamız da arkamızdan bize yetişti.Hep birlikte toplantı salonuna gittik.
'Şimdi kızlar tanıtım videosu çekilecek ama hep birlikte değil. Siz de Manowar grubu da 4 kişi olduğunuz için sizi eşleştireceğim ve o şekilde çalışıp videolar çekilecek. Eşleştirmeler şöyle:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÜRK İDOL
Teen FictionTürk bir genç kızın Yg şirketinin seçmelerine girmesi ve stajyer olmaya hak kazanmasının öyküsü.(Umuyorum ki sizler de her zaman hayalinizin peşinden koşarsınız ve bir gün o hayalinizi gerçekleştirirsiniz. Göz yaşlarınızın sol taraftan değil de sağ...