+9.Bölüm

2.2K 105 54
                                    

Gece ağlayarak uyuya kalmışım.Sabah Jiyeon uyandırdı, o kadar yorgundum ki bir de üstüne ağlamıştım gözlerim de şişti. Jiyeon halimi görünce endişelendi ve hemen sorguya çekmeye başladı.

'Noldu sana ağladın mı yoksa?'

'Yoo ne ağlayacağım yorgunluktandır.'

'Salak değilim gece ağladığını duydum. Duymasaydım bile gözlerinden anlaşılıyor bu yorgunluktan değil resmen ağladığın için bu haldesin. Hemen anlat dinliyorum.'

'Ya aslında çok mutluyum yakın zamanda çıkış yapacağımız için ama bir yandan da üzgünüm ailemi çok özledim.'

Ben ailemi çok özledim diyince Jiyeon'un da gözleri dolmuştu.

'Bilirim ben de çok özlüyorum onları. Burada oturuyorlar ama şirket yüzünden gidip göremiyorum.'

'Özlemek çok kötü.' gözlerimi bir noktaya dikmiş gözyaşlarımın akmaması için çaba sarf ediyordum.

'Evet çok kötü ama eğer sıkı çalışıp çıkış yaparsak en kısa zamanda o zaman ailemizi görebiliriz.O zaman izin veriliyor tatil yapmak amaçlı.'

'O zaman çok çalışalım ve ailemizin yanına gidelim.fighting.'

'Fighting.' 

Yatağımdan kalktım duşumu aldım günlük rutin işlerimi hallettim ve kızlarla şirkete gittik. Normalde yurtta kahvaltı yapabilirdik ama henüz evde hiçbir şey olmadığı için mecbur şirketin kahvaltısına kalmıştık.

Şirkete gittik, kahvaltımızı ettik -tabi ben ne kadar yiyemesem de- ve bize ayrılan dans pratik odasına geldik. Orada Blackpink pratik yapıyordu biz de rahatsız etmemek için pratiklerini bitirmelerini bekledik.

Soomin:Kızlar yakında biz de böyle mi olacağız ya?

Eunhye: Olacağız valla.

Jiyeon:Ay heyecanlandım şimdiden.

Ben:Kızlar ya hayal etsenize biz de böyle yeni şarkımızın pratiğini yapıyoruz offf çıldırdım 

Soomin,Eunhye,Jiyeon: ayyyyyyy müthiş olacak

Biz böyle kendi aramızda onlara hayran hayran bakıp gelecek hakkında konuşurken Blackpink pratiklerini bitirmiş odadan çıkmak için hazırlanıyorlardı. Biz de kendimize çeki düzen verip onların çıkmalarını bekledik.

Lisa:Canım duyduğuma göre çıkış yapacakmışsınız. Tebrik ederim umarım çok başarılı olursunuz.(Bunu söylerken bana sarılmıştı.)

Ben: Çok teşekkür ederim Lisa. Hep desteklediğin için , hep yanımda olduğun için sağol.

Lisa:Rica ederim her zaman senin ve grubunuzun hayranı olacağım ve aynı zamanda sizi destekleyeceğim.

Hep birlikte:Çok teşekkür ederiz.

Jennie:Çıkış yaptığınızda bir gece hep birlikte bir parti verelim kızlar olur mu?

Rose:Bana uyar zaten partilere bayılırım.

Jisoo:Bana da uyar.

Lisa:vuhuuu partiii en sevdiğim.

Ben: Vallahi çok güzel olur.

Eunhye: Sizleri yakından görmek çok mutluluk verici umarım biz de sizin kadar ünlü oluruz.

Rose:Olacaksınız bize güvenin.

Jisoo:İşinizi severek yapın yeter.

Soomin:Çok seviyoruz ve sevmeye devam edeceğiz.

Ben:Kesinlikle.

TÜRK İDOLHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin